Gå til innhold

Økt utflod 5-6 dager etter EL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen er det en uke siden CB el test viste positivt. Hadde sex som et uvær..hehe.. Nå, noen dager etter har jeg begynt med litt utflod igjen. Tok jo en test i ettermiddag fordi jeg er så ufattelig utålmodig. Den var selvsagt totalt negativ. Har ikm rundt 9 april, så det var vel tidligste laget..men jeg vil så gjerne, så gjerne.... Har litt vondt nederst i magen også. men dette kommer og går. Kjente det igår, men idag har jeg vært bra igjen egentlig.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver...:)

Jeg har ikke peiling på når el var (etter SA)- vi skulle liksom bare ta det helt med ro og ikke stresse med noe denne mnd. Nå sitter jeg imidlertid her og vil bare teste. Har skrevet ned datoer da vi hadde sex og prøver å regne ut IKM`er ut i fra det.:) Despo eller?:)

Og symptomer- ja gjett!! Har også mye utflod og må bruke truseinnlegg fast nå. Har også vondt i hodet, nederst i magen, har fått tørr hud (på den måten jeg hadde under forrige grav) og får litt svimmelhetsanfall. For ikke å snakke om treg mage!

Men, det kan jo bare være ettervirkn etter SA tenker jeg.

Du får ihvertfall ha lykke til med ventinga. Det er ikke lett! Håper at det går veien for deg.

Skrevet

Takk det samme til deg! Må le..Jeg også skulle bare "kul'n" helt å se hva som skjer liksom.Og nå er jeg helt oppslukt. Sliter noe voldsomt med å vente å teste.. En hel uke til ikm liksom

Lykke til til deg også! Vi får holde hverandre oppdatert:-)

Skrevet

Melder meg på her! Tester hver dag nå, selv om jeg vet jeg først kan teste til helgen...

Hadde MA for tre uker siden, og troooooor jeg hadde EL for 1 ukes tid siden.

Nå har jeg tuuuuusen symptomer, alle de du skriver over her, Lillemy!

åååå, jeg håper vi er gravide hele gjengen. Klarte ikke vente en mens;)

Har også tykk utflod nå, har hatt det i tre dager...

Skrevet

ja, jeg begynte få sånn tykk, slimete utflod idag også. Kunne mint litt om el slim. Men fikk jo utslag på CB el test for en uke siden, og da hadde jeg liksom de andre symptomene på el også...Så velger å tro at det ikk er el som prøver seg nå igjen.. Da heller noe annet..Alle symptomer på både el, mensen og graviditet er jo helt like. Da er det jo umulig å skille de!!!

Skrevet

da er vi flere!

jeg har også fått enormt med utflod de siste dagene, føler meg konstant våt nedentil, å når jeg tørker meg er hele papiret fult av slim..

er bare 5 dager til ikm for meg da :)

har et veldig press i underlivet samt en veldig rar men intens murring, merker den HELE tiden :S

Skrevet

Vi får kaste oss på teste bølgen, og som du sier, holde hverandre oppdatert!:) Jeg tenkte å ta en test i morgen tidlig, men det har jeg tenkt i 2 dager nå. Jeg er visst for økonomisk til å sløse- venter på noen billigtester som jeg har bestilt.

Skrevet

Noen av oss må jo klare det med all denne utfloden og alle disse symptomene!!!:) Spennende.

Skrevet

hehe..ja, tenke seg til all den utfloden...Blant oss er det vel noen som har lykkes:-) Kjempespennde!!!. Har akkurat bestilt noen tester på nettet. Vet ikke når de kommer frem. men har en ensom test liggende her hjemme også hvis testemanien skulle gi stygge abstinenser....

Skrevet

Heisann:-)

Jeg hadde mye utflod når det nærmet seg ikm forrige mnd, pleier ikke å ha det før mens. Jeg var altså gravid og nå er det enda mer av det..er 5+4 i dag:-) Så for min del er det et symptom!

Lykke til!! Håper dere kommer snart etter:-)

Skrevet

Sier du det..? så spennende..:-)

Hvordan var utfloden din om man kan spørre om sånt....

Skrevet

Vil si blanding mellom lotionaktig og blankt i ganske store mengder..Huff, det hørtes ikke særlig delikat ut. Hehe

Skrevet

hehe..nei, mye som ikke er så delikat beskrevet på disse sidene. men nyttig informasjon er det jo:-) Jeg syns jeg har litt sånn "snørraktig". Den kan faktisk strekke seg litt sånn som el slim. Men jeg hadde jo fullt utslag to dager forrige uke på CB digital EL test slik at jeg kan ikke helt tro at det er eggløsnning som "prøver seg" igjen. Men kan jo alltids ha sex igjen ikveld tilfelle rottefelle..:-)

Skrevet

Uuuuh, veldig spennende dette:)

Jeg håper på klart svar i løpet av helgen!! (litt vanskelig fordi det er etter MA, og jeg ikke har ventet en mens med å prøve)

Skrevet

Lykke,lykke til!:-) Har ikm rundt 9. Men vet det er umulig for meg å vente en hel uke til å ta en test. Så når jeg får pakk ei posten fra billigtester så gyver jeg nok løs:-)

Skrevet

Ja jeg og!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jeg har tykk lotion aktig utflod! MYE MER enn vanlig

Skrevet

Dette kunne jeg også ha skrevet :) Også ikm 9 april... lenge å vente... Vi får krysse alt vi har av fingre og tær! Lykke til! Meld deg på IKM uke 15 skravletråden ;)

Skrevet

Ja trodde jeg hadde meldt meg der;-) I så fall skal jeg gjøre det! Utrolig spennende at du har det likt! Jeg har ikm 10 april...

Skrevet

Ja vi får holde hverandre oppdatert, jenter. Jeg føler jeg går rundt med murringer i magen hele tiden. Føler at mensen er på vei hver dag. Er ikke helt kjent med kroppen lenger etter forrige svangerskap. Da jeg hadde hormonspiralen hadde jeg slike murringer hele tiden. Tok den ut og følte meg gravid like etter, men negativ test. Nå aner jeg ikke hvordan kroppen reagerer for øyeblikket. Tror også jeg hadde EL forrige helg eller på mandag for en uke siden. Håper virkelg enten mensen kommer om en uke eller at jeg er gravid. Kommer til å bli gæern av å vente. Får helt oppheng av dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...