Graciegirl Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 HURRA, HURRA, HURRA! I går var kule Lykketrollet vårt 1 år. Vi feiret med bestefar, Mimmi, pølser og et helt hav av gaver. Lurte jo lenge på hva vi skulle kjøpe i gave. Min kjære landet på en skolebuss/passasjerer i Duplo og jeg kjøpte en røykende - nei jeg mener røytende - kanin! Det er fakta - den røyter. Håper det er forbigående. Ellers forsøkte jeg å lage et sånt sjokoladepuddingtog. Det er ikke så lett som det ser ut som! I morgen er det ny fest for bursdagsbarnet - og da skal jeg gjøre nytt forsøk. Er overbevist om at lokomotivet avbildet på puddingeska er satt sammen med spiker og lim. Hmmf!!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 hahahahhaha.... jeg smiler og ler litt både av det vinglete toget og den røykende kaninen! gratulerer som mamma i ett år! det er stas... tenk du har vært lykketroll mamma et helt år! hurra for deg!
Karomamma Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 GRATTIS med overstått til den store gutten og mammaen hans!! He he, fint med BÅDE sjokotog, buss, kanin, besteforeldre og alt mulig
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ja ja.... Rusa gris kan hun jo få til 2 års dagen ) Men en røykende kanin er sikkert politisk korrekt det også. Sjokoladepuddingtog er limt med aralditt ingen tvil om det.... Gratulerer med dagen til Lykketrollet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå