Lamaungene 07 og 10 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 helt sikkert søtt, men kan ikke se bruksverdien i det.. og hvorfor selger de luer med brem kun til gutter...? bare meg og mine tanker en tirsdagskveld..
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Haha.. ja det lurer jeg også på Kanskje noen har fryktelig små bein lenge
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 he he ikke bare min datter som har store bein da med andre ord =) sett på det som en liiiiiiten "krise" at huh hadde SÅ store føtter at hun måtte opp i skli-sokk-str i en alder av 5 mnd.. =)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Den med brem på luene, det er nok for at gutter også skal ha litt ålreite klær å gå med. Skitdårlig utvalg i gutteklær. Om de ikke skal se ut som de kommer rett ut fra reklamebyrået for spiderman eller supermann da!
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Minien her bruker nyfødtsokkene sine fra HM enda. Han er 8 mnd og begynner å ha god nytte av disse gummiduttene under sokkene. Trodde ikke han hadde noe unormalt små føtter heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå