Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei, i det siste har vi tenkt kanskje å få nestemann om ikke lenge. Snuppa vår er tre mnd nå. Jeg har ikke jobb å gå tilbake til etter endt permisjon (100% lønn), og ser fordelen med å få nestemann så tett at jeg går over fra denne permisjonen til neste. Er det noen med to tette som kan komme med egne erfaringer på dette?
@nemone Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 17 mndr mellom mine. Akkurat nå er det veldig slitsomt - jeg har bhg plass til eldstemann ellers hadde jeg klikka fullstendig. 2 åringen er i trassalderen og 6 mndringen er i full fart rundt omkring. Har slitt mye med nattevåk på begge to i vinter - men alt går. Ser nå at de har stor glede av hverandre, og jeg tenker som så at det jeg sliter mer med nå ift at de er tette får jeg igjen i fullt monn senere ift at de blir gode lekekamerater. Min erfaring er at det er mer enn dobbelt så mye jobb med 2 som 1 - men også mer enn dobbelt glede. Det varmet mitt moderlige hjerte å se på de to søte små "leke" sammen før i dag. Men det blir lite "fritid" for oss voksne - det er veldig greit å være to med kveldsstell osv - amme med en masete toåring ved siden av går dårlig. Så hvis du er klar for at livet blir mye barn og hjem en stund framover så kjør på. Jeg føler nå at vi er over den verste kneika - og som før sagt - ser også nå at de to har stor glede av hverandre. Det er sikkert mange som ikke synes to tette er noe slitsomt i det hele tatt også - kommer jo an på barna også. Vi var uheldige og fikk kolikk på babyen og barnesastma på eldstemann - det er vel mer unntakene enn regelen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå