meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 og jeg sitter her. Helt rolig, jada. Var så nervøs for forrige og forberedte meg en del. Nå er jeg bare slapp. Har fått vite at det er en praktisk oppgave denne gang, men aner ikke hva det er. Så det går det jo ikke å forberede seg på desverre. Grue meg masse, men blei så slapp og rar når det nå nærmet seg.. Hmm. dårlig tegn?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Neida ... sikkert et godt tegn *prøve hardt å berolige meg&lille...* Lykke til på intervjuet i morra! Krysser fingrene for deg :-))
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Takk:) Jeg har sørget for et rimelig ok antrekk da. Det er jo bra. Får kikke over jukselappen min i kveld før jeg sovner kanskje. Eller i morgen når nervene kommer. Ekkelt nok er det ikke før 11.30 dette er. Det er jo langt på dag, nervene kommer til å stå i høyspenn da ja..
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Tror det går kjempebra, jeg:o) Lykke til:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Takk:) Men HVA er denne mystiske praktiske oppgaven de hintet om?! DET gjør meg jo gal...
Gjest Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Det går sikkert kjempebra og i morgen er nok alle sommerfuglene dine pent på plass igjen ;-) Ønsker deg riktig lykke til, er det noen jeg vrikelig unner å få en jobb nå så må det være deg altså! (hva har du søkt på?)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Glup og snasen, altså! Går ikke dette bra så vet ikke jeg ;-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Lykke til! Sikkert et godt tegn! Går sikkert kjempebra!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 Førstekonsulent i et HRteam i det offentlige. Jeg synes egentlig det er rart jeg i det hele tatt har kommet såpass langt, jeg tror ikke jeg egentlig er sååå godt kvalifisert.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Da er det vel ditt vinnende vesen som fører deg frem! :-) I en slik type jobb vil jeg tro utstråling har mye å si, har du mye av det kanskje?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 Ånei, NÅ kommer litt angst her. Bare om ballongene er fyllt med dødelig gass i tilfelle det ikke går så bra..? Nei, jeg skal ikke være dramatisk. Men det er jo bare et intervju, det er jo flere som skal regner jeg med og det på ingen måte noen garanti for jobb. Særlig med tanke på den nifse oppgaven som jeg ikke aner hva er og kansje ikke mestrer.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2008 Hahaha, ånei, nå lo jeg høyt her. Vinnende vesen? Ehm, tror ikke jeg tenker slik om meg selv nei. Jeg tror ikke jeg har spes bra utstråling for å være ærlig. Hvordan ville jeg merket det?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Den oppgaven er helt sikkert ikke så skummel som du tror, i morgen kommer du til å se tilbake på hvordan du gruet deg til den og le, for den var jo så enkel
Gjest Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Bare pust dypt og husk på å aldri si noe før du vet helt hva du skal si, noe av det værste du kan gjøre er å begynne å si "Æhhh..." mens du tenker fort på hva du skal si samt å gjøremasse bevegelser opp i ansiktet, klø, på leggen, armen, låret el. Hold hende pent i ro frem til du skal i gang med oppgaven, når du blir litt usikker på hva du skal svare, så hold munn mens du tenker fort og smil, gjerne med et lite "hm" eller "hm, det var et godt spørsmål", gjør seg mye bedre! (alt man lærer av å se på tv, hehe...)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 På hvordan andre liker deg, om du får lett kontakt med andre, får lett frem smil hos andre osv når du omgås dem. Spesielt folk du ikke kjenenr (noe særlig) da.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 1. april 2008 Ja, det skal jeg. Ja, folk smiler vel og ler endel, men jeg tenkte det kanskje var fordi jeg var så avvæpnende selvironisk og tar meg selv lite høytidelig jeg da:) Nei, vi får se hvordan det går. Det er jo ingen krise om jeg ikke får den, siden jeg egentlig gleder meg til fornuftige studier fra høsten av:) Så om jeg kommer inn på de, så vinner jeg uansett:)
Mor di! Skrevet 1. april 2008 #20 Skrevet 1. april 2008 Krysser alt vi har for deg! =) hold oss oppdatert! Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. april 2008 Ja, det skal jeg jo:) som alltid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå