~turbogutten og lillebror~ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 29.mars, 13 dager på overtid, våkna jeg kokka hall 5 om morgenen med rier!! Ville ikke helt tro det, men forstod fort at nå var det noe på gang! Klokka 5 var det så vondt jeg klarte ikke å ligge i senga lenger, så jeg sto opp. Riene kom da med 5 min mellomrom. Vandret litt rundt om i huset og riene ble bare vondere og vondere! Klokka 6 vekket jeg samboeren min så han kunne hjelpe meg! Han var god å ha da:) Hall 7 ringte han føden, og vi kunne bare komme sa de! Riene varte nå i ca 50-60 sekund, og var ganske så vonde, så jeg såg ikke noe lyst på kjøreturen til sykehuset! Vi fikk kontakt med barnevakten, og kom fram til sykehuset da klokka var ti over 7! Riene kom ofte nå, og jordmora som tok imot oss viste oss rett inn på fødestua! Hun såg på meg at det var nok det lureste! Og jammen fikk hun rett, for nå var det 8 cm åpning!! Vannet gikk da hun sjekka og etter det gikk det i ett, og gutten kom til verden klokka fem over 8!! Drømmefødsel!!! Alt gikk så fint og greit! Og jeg måtte sy ett lite pyntesting etterpå! Gutten var 4180g og 52cm lang!! En nydelig liten go klump:) Lykke til videre alle sammen!!
Tirilill Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer så mye:) Høres ut som en virkelig drømme fødsel! Så flott kos deg hjemme med det nye nurket ditt:)
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Åååh, det er nettopp en sånn fødsel jeg går og drømmer om! Er annengangsfødende, og min første fødsel var lang og pyton så nå går jeg og håååper på en slik opplevelse som du har hatt:-) Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre på ferden:-)
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Min første fødsel var på 23 timer, ble satt igang da, så kanskje det var det..Men tenkte jeg kunne si at jeg gikk til modningsakupunktur fra uke 38! Tror det var til stor hjelp!! Ønsker å tro det vertfall:) Ønsker deg en fin fødsel og masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå