Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå er jeg virkelig redd! Hadde en MA i desember, og har vært veldig redd for at det skal skje igjen. Hadde endelig begynt å roe meg litt nå, har vært på ul og alt var bra i uke 12. Hørte også hjertelyd forrige uke (14+3). Er 15 +1 nå.

Kom friskt blod ved toalett besøk i stad, litt hver gang jeg har vært på do etterpå. Litt i bindet også.... Er redd det er over nå. Skal på legevakta 20.30, så da får jeg forhåpentligvis et svar.

Måtte bare "tømme" meg litt til noen utenforstående.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff. skjønner åssen du har det. Har selv hatt to ma. Men jeg har hørt at det er bedre med friskt blod en gammelt blod med tanke på ma...

Håper virkelig du får høre hjertelyden på legevakta så det får roet deg.

Krysser alt jeg har og sender gode tanker:-)

venter på glad mld når du er tilbake.

Skrevet

Krysser fingrene for at alt er i orden med deg og den lille i magen.

Skrevet

Hei!

Det er ikke moro det der. Men, mange går det bra med selv om man blør.

Jeg tenker på deg og håper det går fint.

God klem..

Skrevet

Håper det går bra med deg..Ikke kjekt med blødninger...

Har selv hatt det litt til og fra....Er nå i uke 23....

Skrevet

hei. hvordn gikk det? krysser fingrene for deg. blir så lei meg når noen blør. vet hvor utrolig vondt det er:(

håper alt gikk bra!!!!

Skrevet

Etter mye om og men fikk vi legen på legevakta til å lete etter hjertelyd. Etter laaaaang tid fant han den :-). Gjorde ingen undersøkelse ellers, så jeg fikk ikke svar på hva blødningene var. Blødde i natt og, så jeg fik ø-hjelp tim hos gynekologen min i dag morges. Heldigvis viste det seg at blødningene kommer fra livmormunn, den "spriker", hva nå enn det betyr. Gyn penslet det, så det skal stoppe å blø nå. Hørte også hjertlyd klart og tydelig med engang :-)

Er så utrolig lettet nå for at det ikke var mer alvorlig, det tar virkelig på mentalt dette her.

Tusen takk for støtte, alle sammen! :-)

Skrevet

Hei!

Så utrolig godt å høre!

Håper du slipper å være bekymra flere ganger. Det føles ikke bra det..

Veldig glad det går fint med deg!

Hurra!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...