Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Kan man bade i utendørs massage/boblebad når man er gravid??? Har hørt både ja og nei. Noen som har gode argumenter for hvorfor man ikke kan evt?????
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 lett for blodtrykkfall, og bakterieinfeksjon nedentil er to grunner for å ikke benytte seg av boblebad!!
gullegget Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg leste i svømmehallen at man ikke skulle ha dysene rett på kroppen. Også sitte maks 5 min for å ikke bli over opphetet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå