Gå til innhold

Mange som Røyker!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo alt som skal til av motivasjon of ønsker om å slutte. Teker jo på den lille i magen min. Men har prøvd og prøvd. Men blir rett og slett desperat av røyksuget,så klare rett og slett ikke. Blir nesten mere dårlig av det..Hmmm.

Nå har jeg begynt å lese boka "Enelig ikke-røyker". Har ikke kommet vldig langt,men det jeg har lest setter virkelig spor. Så har tro påat den kan virke på meg:D Er det noen som har lest den boka inne her og lykktes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Både jeg og mannen min leste den for 2 år siden og sluttet sporenstreks. Det var det letteste jeg noen gang har gjort. Les boken ferdig, du kommer til å slutte uten problemer du og!!! :)

Skrevet

Mammaen min leste den og slutta.. Jeg prøvde også å lese den, men det var en god stund før jeg ble gravid, klarte ikke å slutte da!! Fant ut at jeg var gravid for litt over tre uker siden, slutta på dagen.. Kjøpte meg posesnus og masse tyggis og halstabeletter, og snusa i to uker og nå har jeg slutta med det også da det heller ikke er bra!!! Så med en gang jeg kjenner suge tar jeg en tyggis!!! Samboeren min røyker, men nå prøver han også å slutte. For å ikke friste meg så går han ut i tillegg til at han er veldig nøye på at jeg ikke skal røyke, derfor tør jeg rett og slett ikke å falle for suget, noe som selvfølgelig kun er bra=)=) Lykke til, du klarer det nok tilslutt!! Ett forslag, kutt ned så mye at du ikke røyker på dagene og på kvelden belønner du deg med en røyk, så har du det å se fram til, bare bit tenne samen, du klarer det tilslutt!! Eller kjøp deg snus som er mye enklere å slutte med og la det erstatte røyken en liten stund, funka supert på meg=)

Skrevet

Gratulerer til alle som har greid å slutte!! Dere gjør barna en stor tjeneste!!

Jeg mener det er EGOISTISK å røyke i et svangerskap, risikere ungens helse bare for sin egen skyld?

Har røykt i mange år selv, gikk over til snus for noen år siden, og greide å slutte med en gang jeg fant ut av graviditeten min.

Jeg ser selvsagt at det er svært vanskelig for noen å slutte, men ikke gi opp! Tenk på at barnet kan få varige men av det! Ikke verdt risken!!¨¨

Så, GRATTIS til alle sluttere!

KLEM

Skrevet

har ikke lest den boken, men sluttet og røyke når jeg ble gravid med hjelp av og lese alt som kan skje barnet i magen når mor røyker. og det er så mye grusomme ting, blant annet krybbe død og skader på barnet+++ noe som jeg selv ikke vil ha på samvittigheten hvis det skulle skjedd meg. så føler du deg røyksyk, ta opp svangerskaps boken og les under `når mor røker`..... er den røyken virkelig så nødvendig alikevel????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...