mie76 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Har to fra sist gang, men kunne tenkt meg flere. Nå finner jeg ingen her jeg bor. Bodde i Oslo sist, kanskje jeg kan ta meg en tur dit, men noen som vet hvor jeg er sikker på å få tak i? Og jeg vet at de ikke er anbefalt, men orker virkelig ikke BH uten spiler. Det gikk bra forrige gang, så satser på at det går bra denne gangen også...
Miniogmy Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jeg kjøpte min på h&m, og den kostet 149.. kjempegode, og deilig bomull. der jeg var hadde de flere forskjellige varianter.. hvor langt på vei er du?
mie76 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Hmmm, H&M har ikke her i byen, ikke Cubus heller. Men nå vet jeg jo hvor jeg skal gå i Oslo :-) Blir nok snart en oslotur med overnatting hos svigermor, kjekt, for da får jeg barnevakt til storebror også ;-) For tre år siden var den beste H&M med gravidklær på Storo, er det fremdeles slik? Jeg er 23 uker, forresten, alt ble litt fortere større denne gangen, både pupper og mage, mens resten er tynnere enn forrige gang, så må handle inn en del klær selv om jg har noe fra før...
WildPrincess Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Spar kjøp har triumph BH'er til 250 og noen av et annet merke jeg ikke husker i farta til 99... har testet begge og liker de begge . Brede fine stropper for de som har store pupper. Og som sabo sa "... selv om det er amme bh er de jo sexy jo..." og det liker jeg jo selfølgelig å høre Fannt link til den billigste her: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-760506(SparBase).aspx
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Cubus har Triumph sine amme-bh'er med spiler. De er veldig fine faktisk (selv om jeg ikke klarer spiler).
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 hvorfor er det anbealt med ammebh uten spiler? Har aldri hørt det før. Tror ejg kommet til å få fnatt hvis jeg ikke har spiler. Jeg har kjøpt en på H&M. Er kjempeførnøyd med den. Passer meg supert.
mie76 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 Det kan visst lettere føre til tette melkekanaler. Men som sagt, jeg ammet i syv måneder sist, MED spiler og UTEN problemer :-) Allikevel er det jo greit å vite om det, dersom man skulle oppleve problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå