Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 I dag fikk jeg enda en telefon.Fra noen jeg ellers aldri hører fra...Disse folka hadde nok en gang hørt ting om meg på offentlige steder,eller hos venner av seg... Jeg er overvåka.noen har så lite å snakke om at di sitter her å leser det jeg skriver,og har referat om det.Om det er sant det di referer,er ikke så nøye.Bare det ødelegger for meg. Ting jeg sier i fortrolighet,ting jeg forteller,ting jeg mener,ja alt blir referert til di rette ørene.heller ikke helt sant alt det som sies da heller.. Privatlivet mitt blir bretta ut,mine sorger likeså.Gjør ingenting,bare jeg blir mer og mer hata for det. Men ja,jeg er bitter,ja jeg mener ting om behandlinga jeg får,ja jeg sier akkurat det jeg mener,og ja jeg har meldt meg helt ut av alt.å ja,desverre har jeg trodd på disse løgnene som ble servert andre veien å.Men jeg skal fortelle vedkommende om det. så våre "duer",ta med dette videre også- Man slår ikke di som er nede, slå aldri handa som gir, prat sant,løgner blir ALLTID oppdaga. man trenger ikke lage eventyr for å bli godtatt. vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg heter det.vell,denne gangen tilgir jeg ikke.dette kan ikke godtas lengre. Du vet hvem du er,og det gjør vi også.jeg kommer til å ha vondt for å tilgi deg og dere. å en ting.vi har vist at det var dere lenge.er ikke nytt. Frem til du/dere har vært så tøffe at dere innrømmer alle løgnene dere har servert,og serverer en undskyldning,kommer jeg til å holde meg vekke fra det meste. OK?? Så vennene mine her inne.jeg blir å treffe på pm en stund fremover,men ikke her inne.Mulig jeg skifter nick,men da får dere som vil det hos meg.eller jeg melder meg helt ut og bort. klem fra meg.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 vent til vi får sendt deg den infoen du trenger for å få tak i oss da... ikke bli borte helt enda. Jeg skjønner godt at du ikke orker å henge her... det er jo som å snakke om private ting i en megafon for deg virker det som.... fader altså, at det finnes folk som vil det onde mer enn det gode, det har jeg vondt for å svelge, jeg syns det er trist!!!!! Jeg er oppriktig imponert over din styrke, og det vil jeg si deg enda en gang! Du er et forbilde for meg, for du er vel løvetannen over alle løvetenner, du vokser og blomster og gleder dem som trenger det uansett hvor mange som vil ha deg vekk! jeg tenker mye på deg! god klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Gir deg en klem her også jeg:-) Forstår godt at du ikke orker henge her mer. Du er ikke helt alene om akkurat det. Jeg kjenner også for å ta et skritt tilbake for tiden..... Vi har jo kontakt der vi vet vi er trygge og det er en god følelse:-) Synes det er bra at du sier ifra......ting har gått for langt......alt for langt.....
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Sender deg en klem her også...Helt utrolig hva folk klarer å gjøre med andre...Dette har gått alt for langt, forstår deg veldig godt nå....'
Trollmora Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Huffa meg, dette er ikke bra! Forsøkte å sende deg en PM men fikk til svar at postkassen din var full. Har du anledning til å sende en til meg?
Maud Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Dette var dumt. Man kunne jo håpe at det hjalp å skifte nick, men vi har jo alle vår "håndskrift" også når vi PC-skriver, så du måtte vel nesten bli gjenkjent på nytt. Det er fint at du nå sier klart i fra at nok er nok. Jeg kommer til å savne deg her inne, men skjønner at du holder deg borte når det du skriver stadig blir brukt mot deg. Men du, tenk over hvordan du vil si ifra. Hvis du holder deg borte fra alt i påvente av en unnkyldning, så kanskje du gir dette mennesket akkurat det han/hun ønsker seg mest? Det er vel ikke det du vil? Hold deg unna her inne fra en stund, det er sikkert lurt selv om vi kommer til å savne deg. Jeg sender deg en PM med mail-adressen min på nytt. Kanskje vi snakkes der. Stooor klem
Maud Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg prøvde også å sende en PM, men kom ikke igjennom. Det viser i hvert fall at du har mange venner her inne :-D
Superlis Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Vil bare si at jeg synes dette er fryktelig dumt,at jeg ikke skjønner meg på folk,usmaklig råtten umoden oppførsel!!! Jeg blir så fryktelig lei meg,du blir virkelig savnet!!! Stor klem
Gummelillan Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Synes det er trist å høre!!! For da får de liksom viljen sin med å ødelegge for deg. Vit i allfall at du vil bli savnet her inne!!!!
Tiggywinkle Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Dette høres ikke noe kjekt ut nei. SKjønner ikke at folk kan ha glede av å holde på sånn. Ta deg en pause, og kke la deg knekke. Vi er her inne for deg og tenket på deg. Klem
Natteravnen* Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Dette var trist å høyre, men eg forstår deg når situasjonen skulle bli sånn. Det er samtidig ganske uforståelig at folk kan oppføre seg slik. Lykke til, har sendt pm. Klem fra vest.
Reveenka Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Jeg dytter denne litt opp, for jeg regner med at de som kjenner deg følger litt med så da vil jeg benytte anledningen til å si til dem at dette er utrolig lavmål og dessuten så ondskapsfullt at jeg nesten ikke skjønner at det går an! Skam dere! Til deg Hurpa vår, vil jeg si at jeg håper inderlig at du får ordnet opp rundt deg, og at isbjørnen helt sikkert vil gi deg den styrken du trenger! Du skal ikke melde deg helt ut eller bort, men ta tak i dette og ta kontrollen over livet ditt! Stor klem,
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Hei og hopp, dette er dumt...... Sier som Reveenka jeg, til dere som leser her og misbruker det etterpå. Få dere et liv da!!!! Blir ikke så lett å se St. Peter i øynene den dagen regnskapet skal gjøre opp???? Men har full forståelse for deg Hurpa........
strikkballen Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Dette høres jo veldig leit ut - nå må jeg innrømme at jeg ikke skjønner noe som helst av hva som har gått for langt, men jeg er jo ikke så oppdatert. Kikket gjennom innleggene de siste to sidene, og fant ikke noe der som ga meg noen forklaring. Er det slik at noen overvåker noen her inne...? Høres i så fall ut som noen har for lite å gjøre. Og innleggene her er da veldig uskyldige og positive, så de skulle jo ikke gi grunnlag for å si noe negativt om noen. Uansett - kjipt å lese.
♥Snulder Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Fryktelig så mye drit du skal være utsatt for!!!! Trøst deg med at dette er personer som har ett så bedritent liv at de er nødt til å lage livet surt for andre for å føle seg bedre selv!!! Som nevnt over her.... SKIKKELIG LAVMÅL!!!! Du er ett mye bedre menneske enn disse Hurpe-lure:=) Vi snakkes via PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå