Gå til innhold

Til syden alene med barna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst til å reise en uke med barna mine til syden, men får så mange rare reaksjoner fra andre...altså på at jeg "tør" å reise alene. Barna mine er 4 og 10 år. Hva synes dere? Ville dere reist alene med barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seff kan du det. det skal jeg også. kommer til og gå flott :-)

Skrevet

Jeg ville reist på flekken=)

Skrevet

Null problem. Så for meg at du hadde en minimini og en litt større, og hadde alikevel tenkt til å ønske deg god tur. Med to så store unger ser jeg over hodet ikke problemet. Men jeg vil råde deg til å reise spesifisert med et anerkjent selskap (Ving, Startour, Tyrkiareiser ol). Da har du noen å lene deg på om bagasjen blir borte, om du eller ungene blir syke, om dere får trøbbel av noe slag.

 

Jeg reiste alene med en på 5, null problem, hadde fint klart både en og to til (alder uavhengig), men klart det er enkelt om man slipper å drasse på vogn og bilstol (ja huff, hadde ikke bilstol til han der nede, så nå skal jeg gå å anmelde meg selv til dib-politiet).

Skrevet

jeg reiste alene med min 1 åring sist år, og i år skal jeg avgårde med en 2 åring.

 

fikk også mange reaksjoner. tenk hvis du blir syk.......bla bla bla........

Ja, tenk hvis. Men sånn kan man ikke tenke. man lever kun en gang. Nyt livet. Dra på tur med barna dine.

 

Fikk selvfølgelig også positive reaksjoner.

 

Eneste som var litt tungvint var all baggasjen. men folk er så hjelpsomme når de ser du reiser alene.

 

god tur.

Skrevet

Takk for svar jenter. Blir nok tur på oss ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...