solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. april 2008 #26 Skrevet 5. april 2008 Nei det er ikke meg Susann1978babysjuk. ; )
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #27 Skrevet 5. april 2008 TIL LENEJ: ååh blir så glad for at du likte pakken så godt men du har nok gjettet feil enda engang på hvem jeg er.. jeg har gitt deg to hint på den personlige kort-esken din..vanskelige men.. hvis du leser godt nok her inne så skjønner du det fra den hemmelige hobbyvennen som er kry over skryt.. hehe
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #28 Skrevet 5. april 2008 hmm skal man svare når personen har gjettet riktig, eller skal man vente til avsløringa skjer 27. ?
svana72 Skrevet 6. april 2008 #29 Skrevet 6. april 2008 Heisann.. Min hobby er for tiden å male på lerret og lage kort av alle slag og scrapping å det går mye i blått,lilla,grønt,orange,elsker å lage ting til mennesker som kort,bilder jeg maler med akryl maling og selvsagt scrapping boka mi,er ikke så flink med scrapping enda da,men prøver så godt jeg kan..
megogknotten Skrevet 7. april 2008 #30 Skrevet 7. april 2008 ååh, lurer så fælt på om jeg har en hemmelig hobbyvenn der ute, hehe .. ??
1prinsesse+2engler Skrevet 7. april 2008 #31 Skrevet 7. april 2008 Hmmmmmmmmmm..... Hvem kan det være da??? Serephina, er du min hemmelige hobby-venn???
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #32 Skrevet 7. april 2008 Min hemmelige venn har enda ikke skrevet noe om hva hun driver med... Snart blir jeg nødt til å finne på noe selv, og det er ikke sikkert det faller i smak...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #33 Skrevet 7. april 2008 Kanskje noen andre her inne vet hvem hun er og kanskje vet hva slags hobby hun har. Eller sende hun er personlig melding??
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #34 Skrevet 8. april 2008 Pakke er på vei i posten til DenSisteSamurai
Serephina Skrevet 9. april 2008 #35 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for pakka mi min kjære hobbyvenn. Den var kjempefin:-) Gleder meg til å lage smykker med perlene og tenke på deg:-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #36 Skrevet 9. april 2008 Bare hyggelig. Får håpe du får laget noe ut av det
starlight :) Skrevet 9. april 2008 #37 Skrevet 9. april 2008 Ser i postkassen hver dag... Venter i spenning
3 rosa og en blå Skrevet 12. april 2008 #38 Skrevet 12. april 2008 Jeg ønsker meg faktisk hobby ting som passer til jentene mine som er 7,8 og 11 år da jeg har ikke for tiden ikke tid til noe hobby. Gjerne perleformer og perler da de liker og holde på med det, men vi blir nok glad for alt uansett..
starlight :) Skrevet 13. april 2008 #39 Skrevet 13. april 2008 Den pakken bruker lang tid på å komme frem..hmm. Ble sendt 3. april? Må smøre meg med tålmodighet... Ha en din dag!
megogknotten Skrevet 13. april 2008 #40 Skrevet 13. april 2008 Om ikke den hemmelige vennen min har funnet en gave, så lager jeg også kort! og ønsker meg veldig mye noen fine bånd til pynt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå