Gå til innhold

Presentasjon hemmelig hobbyvenn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det er ikke meg Susann1978babysjuk. ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TIL LENEJ: ååh blir så glad for at du likte pakken så godt :D

men du har nok gjettet feil enda engang på hvem jeg er..

jeg har gitt deg to hint på den personlige kort-esken din..vanskelige men.. hvis du leser godt nok her inne så skjønner du det :)

 

fra den hemmelige hobbyvennen som er kry over skryt.. hehe :D

Skrevet

hmm skal man svare når personen har gjettet riktig, eller skal man vente til avsløringa skjer 27. ?

Skrevet

Heisann..

Min hobby er for tiden å male på lerret og lage kort av alle slag og scrapping å det går mye i blått,lilla,grønt,orange,elsker å lage ting til mennesker som kort,bilder jeg maler med akryl maling og selvsagt scrapping boka mi,er ikke så flink med scrapping enda da,men prøver så godt jeg kan..

Skrevet

ååh, lurer så fælt på om jeg har en hemmelig hobbyvenn der ute, hehe .. ??

Skrevet

Hmmmmmmmmmm.....

 

Hvem kan det være da???

 

Serephina, er du min hemmelige hobby-venn???

Skrevet

Min hemmelige venn har enda ikke skrevet noe om hva hun driver med... Snart blir jeg nødt til å finne på noe selv, og det er ikke sikkert det faller i smak...

Skrevet

Kanskje noen andre her inne vet hvem hun er og kanskje vet hva slags hobby hun har. Eller sende hun er personlig melding??

Skrevet

Pakke er på vei i posten til DenSisteSamurai ;)

Skrevet

Tusen takk for pakka mi min kjære hobbyvenn. Den var kjempefin:-) Gleder meg til å lage smykker med perlene og tenke på deg:-)

Skrevet

Bare hyggelig. Får håpe du får laget noe ut av det :)

Skrevet

Ser i postkassen hver dag...

 

Venter i spenning

Skrevet

Jeg ønsker meg faktisk hobby ting som passer til jentene mine som er 7,8 og 11 år da jeg har ikke for tiden ikke tid til noe hobby. Gjerne perleformer og perler da de liker og holde på med det, men vi blir nok glad for alt uansett..

Skrevet

Den pakken bruker lang tid på å komme frem..hmm. Ble sendt 3. april?

Må smøre meg med tålmodighet...

Ha en din dag!

Skrevet

Om ikke den hemmelige vennen min har funnet en gave, så lager jeg også kort! og ønsker meg veldig mye noen fine bånd til pynt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...