prebs Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg synes alle tre er kjempefine...Holder nok en knapp på Emilie:-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Emma er finest, med Emilie på nesten delt førsteplass ;-))
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Mina, helt klart! Emma og Emilie er så oppbrukt at jeg blir nesten litt dårlig.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Emilie Er selv mitt favoritt jente navn
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Mina er fint navn! De to andre er jo ganske utbrukt de siste åra synes jeg.
petite fleur Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Mina;-) Kjenner ei lita jente som heter det, hun er nydelig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå