Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ser du etterlyser dette i en annen tråd. Gå inn på din egen side, videre inn på brukerinfo. Under alle disse feltene med personinfo og info om termin, barn og gudenevethva står følgende Avslutte brukerkonto? Hvis du vil avslutte din brukerkonto hos oss, og ønsker at vi skal slette dine data inkludert alle dagbokinnlegg kan du gjøre det her. OBS! Dette kan ikke angres! Under dette er det en link som skal følges.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Takk for info. MEN: Jeg bare tulla da. Du skrev "melde ut".. Dette er jo ingen klubb - ergo vanskelig å melde seg ut av noe man ikke er innmeldt i. Da tenkte jeg ikke på at du kunne tolke meg sånn. Og det jeg i utgangspunktet skrev var å "komme ut av DIB-tåka" - og da mente jeg heller ikke å avslutte kontoen.. Menmen.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Blæ, også jeg som nettopp sendte deg en PM og greier! Snakker om å misforstå. Flott at du ikke vil bort herfra da :-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 hehe, nei - det var vel heller forsøk på ironi/sarkasme eller noe annet BAre glem hele greia! Poenget var at det er tull å kaste bort mye energi på å engasjere seg i teite debatter her inne. Og det finner man ut etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå