Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er dette sant,eller er det årets aprilspøk kanskje????? Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Spøken var så uhyre dårlig, at jeg ikke trodde noen ville gå på den. Ja, selvfølgelig var det aprilsnarr.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hehe.. ja, det er fysisk umulig å farme energi fra stjerner som eksploderer (faktisk imploderer de, ikke noe energi å hente). Jeg husker for noen år siden, da var 1. April spøken; For å få bukt med rotte-problemet i Oslo sentrum kunne man drepe dem og få utbetalt kr 50 pr rotte kropp.. Fnis! Jeg var student og hadde så sinnsykt dårlig råd, så jeg vurderte faktisk å samle rotter, la en slagplan og alt! Haha! Gud så flaut! Lett å glemme seg bort:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Trodde det bare var en sånn tullereklame om hva vi kunne oppnå i framtiden osv? Hehe! Ja,om det var en aprilspøk så var den eksepsjonell dårlig.
lillegull:) Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 de har jo vist den reklamen hele uken da men.. hehe.. det er juks.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 fantastisk dårlig da ! mye annet det er morsomt å spøke med, men ser ikke helt hva som er morsomt med å spøke om det.. Kanskje litt mere intellektuelle mennesker.. hehe
Hikken Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Hørte en fin en på radioen i dag; nå skal det bli mulig å døpe barna sine over nettet :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg gikk fem på jeg. Tenkte som så at nå kan vi få brukt den gamle parabolen vår:) Ble nesten litt flau nå da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå