Gå til innhold

Dere med gutter som har krøller, ang stell av hår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på nesten 2 år har masse krøller, men jeg syns det vokser så ujevnt og blir så rotete:) Kammer jeg det blir det som tovet ull, hehe. Noe hår er langt og noe er ganske kort. Hvordan gjør dere det, klipper dere det kort over hele, eller lar dere bare krøllene være?? Klipper dere i tilfelle selv eller hos frisør? Krøllene kommer i arv fra mannen min, men han klipper seg alltid helt kort, syns det blir sånn styr med krøller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min på 16 mnd har også masse krøller. Og når det blir for langt så ser han ut som en helskrudd professor, hehehe.

Så jeg har hatt han ett par ganger hos frisøren. Har ikke turt å tatt sjansen på å klippe selv, for han sitter jo ikke helt rolig kan du si ;o)

Skrevet

Klippe klippe klipp! Ingenting er verre enn gutter som ser ut som jenter på grunn av langt hår!

Skrevet

Hehe, ja har litt angst for at han skal bli seende ut som jente. Vil ikke at han skal ha langt hår. Men ikke langt i nakken altså;) foreløpig bare noen tuster på toppen som er litt lange, resten er mer et brus, helskrudd professor som heira her sa:)

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...