Gå til innhold

mayaya!


Anbefalte innlegg

Skrevet

kakeoppskrift? JA! msn ikveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*vinker til selfangerkjerringa og ler seg skakk*

 

Du har pm...

Skrevet

hm

Skrevet

tenkte å servere den til familie-bursdagsselskapet på lørdag :)

Skrevet

aha

 

men tenke? nå? herreguuud, jeg er jo såå trøøøttt!!!

Skrevet

neimen søte deg da! legg deg og sov :) Jeg trenger jo ikke oppskrift før på fredag - med mindre dette er ei kake som SKAL stå og godgjøre seg på dagesvis :)

Skrevet

tøyser du?

Skrevet

Åssen tror du at cremen blir så ostete, da?

Skrevet

how the fuck should I know... jeg har aldri laga den før! Jeg håper du tuller nå - første april og gode greier, jeg har så lyst til å overraske mamma og gjengen med verdens beste fruktpai på lørdag :D:D:D

Skrevet

mannen er helt over seg - du - husmora og alt - og med gubben som kan ett og annet også - vil ha oppskrift - av meg - hahahahahaha

Skrevet

hihihi.... ja sånn går no dagan :) Jeg kan fortsatt overraske! Og på lørdag skal jeg overraske familien med ekte mayayamat! Skjønt.. couscous og parmesan-overload-risotto er kanskje litt drøyt for resten av selfangerfamilien. The inlaws fra min side i hvert fall :P

Skrevet

Jeg er ikke heeelt hopeless, er jeg? Har du oppdaget nye sider ved meg?

Skrevet

du er da ikke hopeless, søta! Vi har alle våre styrker og svakheter vettu. og jeg har nettopp funnet ut at delig, deilig pai er en av dine styrker!

Skrevet

Jeppers! Og du som var skeptisk sist du var her!! *lermegskakk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...