Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 *vinker til selfangerkjerringa og ler seg skakk* Du har pm...
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 tenkte å servere den til familie-bursdagsselskapet på lørdag
mayaya Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 aha men tenke? nå? herreguuud, jeg er jo såå trøøøttt!!!
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 neimen søte deg da! legg deg og sov Jeg trenger jo ikke oppskrift før på fredag - med mindre dette er ei kake som SKAL stå og godgjøre seg på dagesvis
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 how the fuck should I know... jeg har aldri laga den før! Jeg håper du tuller nå - første april og gode greier, jeg har så lyst til å overraske mamma og gjengen med verdens beste fruktpai på lørdag :D:D
mayaya Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 mannen er helt over seg - du - husmora og alt - og med gubben som kan ett og annet også - vil ha oppskrift - av meg - hahahahahaha
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2008 hihihi.... ja sånn går no dagan Jeg kan fortsatt overraske! Og på lørdag skal jeg overraske familien med ekte mayayamat! Skjønt.. couscous og parmesan-overload-risotto er kanskje litt drøyt for resten av selfangerfamilien. The inlaws fra min side i hvert fall
mayaya Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Jeg er ikke heeelt hopeless, er jeg? Har du oppdaget nye sider ved meg?
selfangerkjerringa Skrevet 1. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2008 du er da ikke hopeless, søta! Vi har alle våre styrker og svakheter vettu. og jeg har nettopp funnet ut at delig, deilig pai er en av dine styrker!
mayaya Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Jeppers! Og du som var skeptisk sist du var her!! *lermegskakk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå