Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har endelig bestemt oss for hvilken bære ¨ting¨ vi skal kjøpe
Yrha Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Ebay.com. Det blir som regel billigere selv om du må betale toll på det. Ellers ligger de norske nettsidene på 700-800 kr tror jeg. Du får jo solgt den etterpå
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 hos meg?? hehe har ikke brukt min... fikk den til jul å da var det så kaldt ute å jenta mi er snart 1 år..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 kan du ikke bruke den når jenta de en 1 år da? Fant forreste en nettside (http://www.babyhawk.com/) der kan man lage en selv. kom på 600 inkl alt.
Yrha Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Du kan jo bruke den enda? Kan hende hun syns det er kjempeartig å sitte bakpå ryggen din og titte rundt når dere er ute og farter!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 joda, klart en kan bruke den da. men har prolaps eg, så da klarer eg ikke bære noe særligt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå