Gå til innhold

feber frysninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fryser som om jeg sku hatt feber. Har hatt det sånn i en uke nå, er 5+2 på vei. Er det noen fler som har samme? Jeg har ikke feber!

Samt en grusom halsbrann allerede. Trodde det kom når babyen pressa oppover jeg, men men.. Tar alle symptomer som et godt tegn jeg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet

Jeg fryser også noe helt forferdelig. Er frysepinn fra før, men trodde det skulle bli bedre når det ble varmere i været. Det har ikke hjulpet meg. Synes jeg kler på meg vanvittig med klær, men ingenting hjelper... Har vært sånn flere uker nå, er nå ni uker på vei... får håpe det snur snart, men koketiden blir vel til sommeren.... hehe

Skrevet

Jeg fryser også, brrrr :)

Skrevet

hei, frøys veldig i beg og enda lenger med første mann... nå er det bedre men jeg syns jeg så en tydelig sammenheng med det å være sliten å trøtt ,da fikk jeg feber frysninger.tror det har blitt bedre nå siden jeg passer bedre på meg selv og kjenner kroppen bedre .

Og halsbrannen er på plass hver dag etter midddag.Nå tar jeg titralac rett etter middag så blir det bedre... :)

Skrevet

Vi er ca like langt på vei og jeg fryser også.. Nå har det avtatt litt, men i starten var det helt grusomt. var sånn jeg fant ut jeg var gravid:) hehe Ellers er jeg bare trøtt. Ingen andre plager.. jo litt ømme pupper, men det klarer jeg å leve med!

Skrevet

Er frysepinner eg og. gjorde ikkje det under sist svangerskap....eller er jo nokre år sida deet, så kan jo hende at eg ikkje hugsar det ein gang....

føler eg sliter med influensa heile tida....

Skrevet

Jeg fryser også - sist gang var jeg varm... hmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...