Gå til innhold

Noen av dere som trener fast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trener dere da og hvor ofte?

Trener dere alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aerobic hjemme i stua..alene ja..3 ganger per uke

Skrevet

Oj, så flink du er..

Har du en dvd du ser etter?

Skrevet

Har trent til nå, men nå sier kroppen stopp (uke 31 i graviditeten) så nå roer jeg ned :o)

Til vanlig trener jeg spinning 2 el. 4 ganger i uka. Prøver å få til en styrkeøkt også, men det har blitt så som så det siste halvåret.

Er instruktør så....tja...jeg trener jo "alene", men instruerer jo de som kommer på spinningtimene mine :o) KJEMPEGØY!!

Skrevet

Oj, det er jo kjempe bra at du orker å trene når du er så langt på vei...

Skrevet

Selv trener jeg spinning 2ganger i uken..

Jogger en kveld i uken og avslutter med å hoppe tau. 100x6..

Har fått rokkeringen min i dag, så dette blir veldig spennende..

Skrevet

Trener på trimhus.. Sammen med et par andre som også er i permisjon, vi trener morgenen mandag, onsdag og fredag (da er det barnepass)..

Trener apparater og kondisjon et par ganger i uka, også er på en time den siste dagen.. Som regel step og mrl timer..

Skrevet

Nja..hehe..ikke nå lenger da! Men håper å kunne begynne på igjen like fort som sist gang :o) Hadde med meg lillejenta i bilstolen sin mens jeg trente styrke 2-3 mnd etter fødselen sist gang. Gikk kjempefint. Ikke situps med det første da, men litt balltrening og lett styrke for hele kroppen var bare godt :o) Så får vi se hvordan barselformen er denne gangen - som sagt - håper jeg kan begynne så fort kroppen er klar igjen!

Skrevet

Jeg trener pilates (hjemme med dvd) mandag, onsdag og fredag. Også trener jeg styrke tirsdag og torsdag. Og går 30-45 min hurtig, med vogn, hver dag. Litt lengre turer på søndager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...