Vesle mor Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hva trener dere da og hvor ofte? Trener dere alene?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 aerobic hjemme i stua..alene ja..3 ganger per uke
Vesle mor Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Oj, så flink du er.. Har du en dvd du ser etter?
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Har trent til nå, men nå sier kroppen stopp (uke 31 i graviditeten) så nå roer jeg ned ) Til vanlig trener jeg spinning 2 el. 4 ganger i uka. Prøver å få til en styrkeøkt også, men det har blitt så som så det siste halvåret. Er instruktør så....tja...jeg trener jo "alene", men instruerer jo de som kommer på spinningtimene mine ) KJEMPEGØY!!
Vesle mor Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Oj, det er jo kjempe bra at du orker å trene når du er så langt på vei...
Vesle mor Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Selv trener jeg spinning 2ganger i uken.. Jogger en kveld i uken og avslutter med å hoppe tau. 100x6.. Har fått rokkeringen min i dag, så dette blir veldig spennende..
**Min nydelige Milla** Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Trener på trimhus.. Sammen med et par andre som også er i permisjon, vi trener morgenen mandag, onsdag og fredag (da er det barnepass).. Trener apparater og kondisjon et par ganger i uka, også er på en time den siste dagen.. Som regel step og mrl timer..
Gjest Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Nja..hehe..ikke nå lenger da! Men håper å kunne begynne på igjen like fort som sist gang ) Hadde med meg lillejenta i bilstolen sin mens jeg trente styrke 2-3 mnd etter fødselen sist gang. Gikk kjempefint. Ikke situps med det første da, men litt balltrening og lett styrke for hele kroppen var bare godt ) Så får vi se hvordan barselformen er denne gangen - som sagt - håper jeg kan begynne så fort kroppen er klar igjen!
Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg trener pilates (hjemme med dvd) mandag, onsdag og fredag. Også trener jeg styrke tirsdag og torsdag. Og går 30-45 min hurtig, med vogn, hver dag. Litt lengre turer på søndager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå