Gå til innhold

Febernedsettende...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen her som vet hva man kan ta som febernedsettende hvis man ikke skal ta ibux pga fosteret, men kan ikke ta paracet, osv pga veldig kraftig leverbetennelse tidligere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror faktisk det er bare paracetamol som er febernedsettende...

jeg hadde ringt legevakten å hørt..

Skrevet

Da vet jeg ikke, paracet og pinex er vel det samme?

Panodil?? Er det samme som paracet?

Vet vertfall at du kan ta de tre sortene... men med tanke på leverbetennelse vet jeg desverre ikke.

Ikke mye hjelp å få fra meg nei...

Skrevet

Takk for tilbakemelding uansett. Skal visst ikke være like lett hele tiden.. Får vel ta en telefon til legen for å høre da..

Skrevet

Tenker det er det greieste, der får du vertfall skikkelige sikre svar=)

Lykke til og håper du får noe som hjelper=)

Skrevet

Hehe. ja bare de tar telefonen så hjelper det.. Grrrr Hater å sitte å vente på svar og kø og tilslutt havner man til en telefonsvarer..

Takker.. Du får kose deg videre med svangerskapet =P

Skrevet

virkestoffet paracetamol er ogsåi anodil, så det kan fungere som febernedsettende. Men med tanke på lever betennelse går jo at på leveren. Men bruk med måte kanskje::? hva har legen din sagt om dette tidligere

Skrevet

Legen ba meg om å helst ikke ta noe av tabletter som går på lever. I hvertfall ikke antibiotika og penicilin. (Var jo det som gjorde at betennelsen ble så ekstrem).

Kunne ikke drikke vanelig kaffe engang på over 6mnd pga det var nok koffein i en kopp til å sende meg på sykehuset igjen..

Bank i bordet for at jeg ikke lider av migrene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...