Gå til innhold

Hvor lenge ga dere mme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å avvende gutten med mme. Han er snart 13 mnd.

Han får nå bare på kvelden, og når denne pakken er tom er det slutt.

Kommer til å savne kosestunden vår om kvelden.

Hvor lenge ga dere mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi slutta med MME nå nettopp, og gikk over til lit vanlig melk på kvelden for kos (ekstra lettmelk med vitamin D)

Kommer nok til å fortsette med dette en stund enda (han er 14mnd) da dette er den kosestunden vi bare er oss to, og ikke lillebror

Skrevet

Gikk gradivs over til vanlig melk når han var 1 år. Han er 2 år og får fortsatt en flaske melk på kvelden. Kost det:o)

Skrevet

Vi slutta like før han fylte 1 år. Han skulle begynne i bhg den uken han fylte året, og vi ønsket å slippe med mme-styr i barnehagen. Så ga vanlig melk uka før. Og det gikk helt problemfritt. Fikk ikke flaske lengre på slutten heller, kun på tutekopp til måltider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...