Gå til innhold

Dere med SA i uke 12 og 13 - ja, andre også da:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet vi var endel inne på 1.trimester i forrige uke og uka før som hadde SA. Er dere her inne? Og hvordan går det med dere?

Jeg føler meg faktisk veldig bra, etter jeg hadde SA forrige uke(onsdag). Har fortsatt litt brunlig utflod, men ellers er formen på topp! Hørte mange jeg har snakket med si at "Stakkars, du har vel kjempevondt nå da", men jeg må si at det ikke var værre enn en vanlig mens. Kroppen ordnet opp alt selv også :)

Håper vi snart kan sette i gang med en til! Vet ikke om jeg har ro i rompa til å vente til etter første mens asså.... Hva med dere?

Klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en SA i uke 9, fikk utskrapning og har egentlig vært ved godt mot og ikke noe deppa siden det. Vi prøver på nytt nå og jeg venter spent på mensen...det er 5 uker siden nå så håper den kommer snart!!

Startet egentlig med sex to uker etter utskrapning. Sluttet å blø nesten med en gang etter operasjonen og så ingen grunn til å ikke prøve med en gang. Legen min sa go for it!!

Hun sa eneste grunn til å vente var at man lettere kunne regne ut syklus og sånt....Har dere startet igjen da eller venter du fortsatt? Jeg klarte det ikke ihvertfall!!!!!

Skrevet

Hei

Jeg var i ikke inne på første trimester i forrige uke, men jeg hadde en SA rett før påske.

Jeg er også i veldig god form. Har ikke vært dårlig i det hele tatt. Det verste var å vente på at alt skulle ut- det tok 1,5 uke. Det var liksom dødt og jeg ville bare gå videre.

Ca 3 dager etter at jeg sluttet å blø, begynte vi å ha sex. Har ingen peil på el, men vi koser oss nå og ser hva det fører til. Håper å bli gravid så fort som mulig, og venter på at jeg kan ta en test. Tror ikke at vår "fomling i blinde" denne mnd har ført til noe- men man kan jo håpe....

Både privatlegen min og gyn på sykehuset sa at det bare var å prøve igjen. De sa at kroppen ikke ville la meg bli gravid dersom den ikke var klar for det. Greit å vite, og stoler nå på det jeg!:)

Hva tenker du selv? Blir det prøving eller?

Skrevet

Vi skal nok sette i gang med prøving så fort jeg slutter å blø, ja eller denne brune utfloden stopper. Sambo var ikke like overbevist som meg, men han har lyst på en til og han har ingen gode argumenter for å vente heller...hehe..

Blir vel litt fomling i blinde regner jeg med, siden jeg ikke har styring på EL nå, men det går jo an å håpe da!

Skrevet

Vet dere hvor lang tid det kan ta før man får tr igjen? Har liksom ingen symptomer på hverken el eller tr, og jeg pleier å få symptomer med en gang. Litt kjedelig å vente!!!

Vel..har hørt at det er mange som blir gravide fort etter SA så jeg krysser alle fingre og tær for oss!!! Jeg følger i hvertfall samme resept som forrige gang, sex annen hver dag!

Skrevet

Jeg hadde en SA 18 feb i 6 uke, men testet pos igjen i går.. 6 uker siden SA'en så her gikk det fort! :) Det hører til historien at jeg har sykluser på 6 uker da!! LYkke til håper det klaffer snart igjen for dere og :)

Skrevet

ojojojojo..heldiggris!!!!!!!!!!! Håper jeg er som deg!!! Lykke til videre

Skrevet

Gratulerer så mye Lindus85!!! Håper at det er smittsomt....

Skrevet

Gratulere lindus85.....ønsker deg alt godt..:-D tvi tvi..

Skrevet

hei. hadde SA for ca en uke siden, formen er helt grei. Noe murring i magen,men kanskje EL..

Har litt rar utflod jeg også, igår blødde jeg såvidt igjen...

Slapp utskaping. Legen mente jeg mistet veldig tidlig og hadde en komplett SA.

Gratulerer så masse,Lindus85 :) Lykke til og håper at d klaffer like fort for oss andre :)

Skrevet

Ja, gratulerer masse Lindus85!:)) Håper alt går bra med deg og den lille spiren:)

Selv er jeg rimelig utolmodig og håper jeg slutter å blø snart! Er bare bittelitt som kommer nå da, og har bare vart en uke, men tida går så saaaakte...hehe...vil bli gravid igjen fort! Tror det er noe av det koseligste jeg har opplevd, å gå gravid altså - så håper det skjer snart igjen:)

Skrevet

Jeg hadde også en SA rett før påsken. Blødde ikke særlig mye, og hadde ikke vondt. Men hcg en var synkende så legen mente jeg hadde en SA.

Blødde i 1uke. Jeg kjente at jeg hadde El rett før helgen, så håper at det klaffer snart som mulig.

Lykke til alle sammen. Håper vi alle snart kan flytte inn igjen på 1.trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...