Gå til innhold

Noen som har termin rundt 12 april?


gladmy

Anbefalte innlegg

Har termin om 11 dager. Fått bekkenløsning og er hjemme å tutler på med ingenting. Jeg trente hver dag, gikk tur og ryggøvelser, frem til uke 36. Da sa det liksom stopp og jeg måtte ta det roligere. I uke 38 ble det værre, så nå er jeg bare i ro. Er ikke vant til det i det hele tatt. Trodde jeg skulle bruke permisjonen nå til å handle og kose meg. Hva skal jeg finne på om dagene da? FORSLAG:)

 

Jeg leser bok, litt blader, ser på tv, men en går liksom lei det etter en uke...

 

Trenger tips til å få tiden til å gå..

 

Håper noen kommer med geniale ideer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke bilder som du kan lage album av? Det ver det jeg tenkte å bruke permisjonen til, men jeg ser at dagene mine flyr avsted uansett :) Ferdig med alle forberedelser til baby kommer som du kan gjøre hjemme? Vasking av tøy, bretting? Ellers er det jo en glimrende tid for å få tatt unna sortering av skuffer/skrivebord eller andre ting en kan sitte å gjøre...

 

Jeg har temin 11.april og får dagene til å gå med kontroller og bim-treff, og littegranne husarbeid de dagene jeg kjenne overskuddet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 13 april, føder i Tromsø.

Sliter også med bekkenløsning så det blir ikke mye gåing i butikker. Bruker tiden hjemme til å gjøre klart til lillepia kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte på å lage album. Det er ikke så dumt. Takk for rådet..

Ellers er alt på plass til lille mann kommer, koffert til sykehus pakket, vasket alle klær til tassen, tatt for meg rom for rom i hele huset og tatt å ryddet overalt.

Da blir det å finne frem bilder da og få mannen til å kjøpe album..

 

Bim-treff, hva er det egentlig? Sikkert dumt å spør, men jeg har ikke vært på noe bim-treff..Jeg har vært på to kurs, svangerskapssvømming og eller skal jeg til jordmor imorgen. Håper på en sjekk, der hun kan si om jeg er moden eller ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært sykemeldt siden 7. januar og har laaang trening i å være hjemme og ta det med ro :-) kan anbefale ordspill.no - det er noe å bli hekta på, og så har jeg laget fotoalbum av bilder fra 2007, har gått med en del blekk på skriveren for å skrive ut mange bilder... jeg prøver ellers å telle ned til 14 dager etter termin, ikke til termin, sånn at jeg blir positivt overrasket hvis fødselen setter i gang før det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har termin 14 april og ska og føda i stavanger;) Eg har faktisk tydd til strikking den siste tiden... blir kjedlig å ikke kunne være så aktiv i lengden, og eg får sluppet ut litt av d morsinnstinktet mitt me å strikka faktisk. ;) dessuten e d jo kjekt for barnet å få noe som mor har lagt helt selv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...