Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at du måtte vente veldig lenge på første mens etter MA. Testet du lenge positivt på grav. test etter MA ? Er så fornøyd med at jeg endelig tester helt negativt i dag, nesten 3 uker etter MA, men jeg bør kanskje ikke ha alt for store forhåpninger om at EL er like om hjørnet... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry at jeg svarer her;), men vito har akkurat samme ting som skjer;)

Jeg testet helt negativt 2 1/2 uke etter MA, og fikk EL tre dager etter det! Vi hadde sex hver dag, før EL og til slutt.

Jeg hadde bare begynt så fort som mulig,- spermen kan jo overleve 5-6 dager der inne;) Så det er jo greit å være på den sikre siden.

Skrevet

Vikrer som jeg har hatt helt lik fase som deg etter MA. Da kan jeg kanskje håpe på EL snart !!! Vi har allerede vært igang med prøvingen i over en uke:-)) Jeg er så spent på hvordan det går med deg til helgen. Har du testet i dag ? Fortsatt de samme symptomene ?

Skrevet

Jaaa, det er helt forferdelignervepirrende!! Har symptomer som bare det, men INGEN på spå forumet har spådd eg gravid;(

Tester hver dag, jeg...er testoman! Men de er så blendahvite at det er helt deprimerende. Men det er jo håpløst å teste så tidlig, da!

Bra dere er i gang! Åååå, så spennende;)

Kjenner håpet tar over for sorgen, så det er deilig. Går det bra med deg?

Skrevet

Jeg kjenner at det er så oppløftende å lese historier som din. At kroppen ser ut til å komme raskt på plass igjen og at alle de herlige symptomene kommer tilbake. Kjenner at spenningen holder på å fylle godt opp etter den fortvilende smerten da det gikk galt.

Jeg er også testoman :-) Jeg testet som gal forrige gang. Visste at jeg var gravid i omtrent en uke før jeg fikk positiv test så ble mange runder med testing. Måtte til slutt smugle brukte tester ut i søppelbøtten uten at mannen min så det for han konstaterte at jeg var blitt gal allerede etter ca. 10 tester. Hahaha !

Nå som jeg omsider er negativ skal jeg vente med neste test til jeg forhåpentligvis kjenner litt symptomer (tror jeg:)

Skrevet

Ja, sant:) Jeg er så rutinert at jeg bestillte 30 stk fra billigtester:) Pleier å kjøpe ekstra på apoteket også, så jeg kan sammenligne! Helt håpløs;)

Vel, jeg følger med deg, og håper vi snart skal inn på 1.tri!

Skrevet

Nå ler jeg så jeg rister her! Har også drevet med forskjellige merker. Nå har jeg 16 stk på lur, men kan like godt negynne å hamstre mer for når jeg først begynner er det umulig å stoppe meg.

Håper du skriver her inne så snart du har fått testen vi venter på!

Skrevet

Det skal jeg absolutt!! Det må du også!

Ha ha ha, herregud for noen smågale testere;))) Min mann ser også bare tomt ned i søppelen når han ser nye tester hver dag!

Skrevet

Heisann..

Beklager litt sent svar :)

Ja, jeg testet positivt på tester også VELDIG lenge. Inntil 8-9 uker etter MA tror jeg det var. Ringte til og med til Ullevål for råd, men der sa de "da er du gravid igjen!" - noe jeg VISSTE at jeg ikke var. Så der tok de grundig feil... ÆSJ, jeg hater Ullevål!

Lykke til Tipper at du får EL ca. 2 uker etter at testen ble negativ. Da er du iallefall i rute.

klem!

Skrevet

Beklager at jeg skriver her, men hahahahahaha det er så godt å se at det er flere som meg som er smågalne testomaner:-D :-D :-D Stå på jenter, så krysser jeg fingre og alt annet for at vi er så heldig at de snart blir positive;-D

Klem til dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...