Gå til innhold

Da forlater jeg dere her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag å der fant vi ikke noe hjerteaktivitet eller noe fosterbeveglser. Er 11 uker i dag å fosteret hadde dødd for 2 uker siden. Skal til utskrapning i morgen.

Ønsker alle her inne lykke til å håper på å komme snart tilbake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da:(

hvorr trist...

Har ikke ord for hva jeg skal si.

Lykke til videre.

Skrevet

Uff! Dette er jo alles mareritt. Jeg er så lei meg på dine vegne!! :(

Håper også at du kommer raskt tilbake. Hvis det kan trøste deg, så mistet moren min to barn mellom meg og broren min. Hun sa at hun ble kjempefort gravid etter hver abort, så forhåpentligvis går det ikke så lang tid for dere heller.

Skrevet

Lykke til videre=)

håper du er tilbake her om ikke lenge.

Skrevet

Tusen takk skal dere ha:)

Skrevet

Hei dette var trist å høre! Håper du kommer snart tilbake hit!!

Skrevet

Uff, det var fryktelig å høre. :( Hadde du en mistanke om at noe var galt på forhånd, eller kom det som et totalt sjokk?

Skrevet

Mistet brått kvalmen for 2 uker siden. Men har fremdeles ømme pupper.

Så var absolutt ikke klar over det.

Skrevet

Det var leit å høre:-( Har selv hatt en MA litt langt ut i svangerskapet og det var fælt..Håper du kommer raskt tilbake til oss!!

Klem

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du ble gravid igjen da?

Skrevet

hadde dere noe symptomer som sa att noe var galt???Kan det bare være dødt og sånn uten å blø eller noe???Blir nærvøs av å lese allt dette jeg..!!Men ja det må være forferdelig og miste...trodde sjansen var ganske stor når man hørte hjerterytmen og div jeg...???

Men masse lykke til videre:)

Klem

Skrevet

Hadde ingen symtomer på at noe var galt. Hverken blødninger eller smerter. Så til og med hjerte som slo i uke 7 så dette var ikke noe gøy.

Men på ullevål sa de det skjer veldig ofte førstegangs gravide å at det som regel er noe feil på fosteret. Å at man ville bli raskt gravid igjen etter på. Å at neste svangerskap ville gå bra. Dette var beroligende å høre.

Det var nok en mening med alt.

Masse lykke til til deg også:)

Skrevet

Det tok 6 aktive pp før jeg ble gravid igjen. Hadde en kjemisk graviditet for 2 mnd siden i tillegg, så egentlig tok det vel bare 4 pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...