Gå til innhold

Den skumle narren....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lillle Måka. han elsker å sitte sammen med storesøskene å se barne TV. Men tirsdager er det så skummelt at det rett som det er ender med tårer. Måka er nemlig veldig redd for Narren i narrespillet.

Og bare han ser snurten av denne figuren blir han stresset og søker trøst hos mamma eller pappa... rart hvordan et menneske på TV som bare snakker og smiler kan vekke slik frykt hos en 18 mnd gammel tass! Skummel utstråling eller dårlige vibber...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med måka..... Jeg liker ikke narren!!!!!!!!!!!!!

Narren er uærlig, meg ikke like narren.

Skrevet

:-) lillebror synes også det er stor stas med barneTV sammen med storebror og nabojenta på 5. Men innledningsbildet til "store maskiner" - det er hans skrekk! Da strigråter han av frykt og må holdes av mamma... resten av disse store maskinene og traktorene og greier går fint. Bare introen som er skummel:-)

Skrevet

Narren er 'krise' her i stua også...skjønner det egentlig godt...ekkelt med spissen på hatten og ballongen som kanskje faller...jenta mi er redd ballonger...lurer på om det er en sammenheng. Stakkars lita! :-)

Skrevet

Narren er sønnen min sin store skrekk også - selv om han er 3,5 år..... Huff... Trodde ikke at meninga med barneTV var at publikum skulle bli redde??

Skrimmel skrammel synes han også er fryktelig bråkete og skummelt..... Han gjemmer seg når voksne leker "barnslige" og synes det er skummelt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...