piano♫ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg troppa opp på klasserommet til første time i dag (er lærer). Klassen stod pent opplina, vel og bra - men det var ikke min egen klasse. Elevrådet hadde klart å organisere det slik at alle klasser hadde møtt på et annet klasserom enn sitt eget - ble relativt kaos på en veldig koselig måte :-). Vel, de fikk seg en liten leksjon i 9endeklassepensum før de ble sendt tilbake til sitt eget klasserom ;-)
piano♫ Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Vi oppfordrer dem jo til å tenke kreativt :-)
Sabina og gjengen Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 hehe. Jeg var vikar i 7 klasse idag og læreren i den andre 7 klassen kom inn og sa at de måtte trekke ut to fra hver klasse ( er tre 7 klasser) til å gå på en annen ungdomsskole pga montesorryskolen i byen hadde lagt ned og de trengte plassene på den ene ungdomsskolen:p En elev skulle trekke ut de to navnene og lese lappene høyt, hu trakk en lapp og leste: Aprilsnarr, de elevene var hevngjerrige etterpå ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå