Guttebaby:) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hva er evt forskjellen på et bear-view mirror, og et easy view speil?? Dere skjønner at dette er en problemstilling jeg ikke har tenkt på fram til nå... som jeg gikk til innkjøp av bear view speilet.. Svigerinna mi sa at dette ikke hadde sånn forstørrende effekt i speilen slik som noen få easy-view speil hadde...Slik at nytten var litt borte, da man ikke kan se om barnet har øynene oppe eller igjen for eksempel...Det var bare flaks at hun fikk tak i et som hadde slik effekt, og nå finner vi ikke igjen hvor det ble kjpt.. Men det var visst noe spesielt ved det.. Noen av dere som vet?? Jeg er nemlig rådløs selv...
Guttebaby:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2008 Er det virkelig ingen som vet NOE om dette?
It's all about me Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Har hatt to forskjellige speil, ingen av de hadde noen førstøring men så alt vi trengte å se fordet. Det som har mest å si er at det er lys nok i bilen og at speilet er stort nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå