grå :) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 sett på en kokvask med hvitt. skal være blekemiddel i såpa. så gjelder det å lufte maskina ofte
Scorpiogi Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vi vasket en vask med bare klorin i, og så en kokvask etter det... funka som fy det )
septi Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Takk for tips! Har litt lukt i maskinene min og, nå har jeg sett på maskinen med klorin i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå