Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Sønnen min blir 8 år om 2 uker og jeg lurer på om jeg skal invitere bonusbroren hans... (Faren e samboer med ei som har en gutt på 6 år).Er så i tvil om jeg skal gjøre det eller ei....Må legge til at forholdet mellom meg å ex ikke er det aller beste, og jeg har aldri pratet med den nye samboeren hans (har hilst på henne det er alt). Hva hadde dere synest om at sønnen deres hadde blitt invitert når forholdet ikke er det beste mellom de voksne?? Gjorde det i fjor og da fikk han ikke komme. Når sønnen min er hos faren er alltid bonusbroren der så jeg vet de er mye sammen og har noelunde samme intr, så jeg vet han hadde blitt glad om han hadde fått komme... Huff... trenger litt hjelp her (Kanskje noen kan legge ut på skravle for meg?)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Pappan kan jo da holde et eget selskap for sin fam..... Men hvis han også kommer til dere kan du vel invitere stebroren også?
2hærligegutter Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hvis sønnen din vil ha stebroren sin der, kan du vel invitere han. Det får være dems valg om han får komme, men det er jo ikke barna sin skyld at dere voksne ikke har bra kontakt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 faren skal ikke være med i dette besøket (er barnebesøk og han er ikke akkurat den som stiller opp og hjelper til). Jeg mener og at det ikke er guttene som skal lide for at vi voksne ikke klarer å samarbeide skikkelig, men er redd for at det skal bli bråk... Vil derfor vite hva dere hadde synest om at sønnen deres ble bedd under disse vilkårene...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Min ex er også samboer med ei som har en sønn fra før, men han blir ikke invitert hit på bursdag. Det har aldri vært noe tema heller da. Far ordner med selskap for den siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå