Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hva er evt forskjellen på et bear-view mirror, og et easy view speil?? Dere skjønner at dette er en problemstilling jeg ikke har tenkt på fram til nå... som jeg gikk til innkjøp av bear view speilet.. Svigerinna mi sa at dette ikke hadde sånn forstørrende effekt i speilen slik som noen få easy-view speil hadde...Det var bare flaks at hun fikk tak i et som hadde slik effekt, og nå finner vi ikke igjen hvor det ble kjpt.. Men det var visst noe spesielt ved det.. Slik at nytten var litt borte, da man ikke kan se om barnet har øynene oppe eller igjen for eksempel... Noen av dere som vet?? Jeg er nemlig rådløs selv...
skimre Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 vi har bear wiew mirror, og har brukt dette på storesøster i to år nå... har ingen problemer med å se hva hun driver på med baki der:o) en fantastisk god invistering, som jeg tror du kommer til å bli fornøyd med;o) og så så mye søtere med en bamse baki der da!!! ;o)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Vi har easy view og jeg trodde ikke det var noen forskjell på de annet enn at bear view er en teddybjørn med speil...... Det vi har forstørrer ikke. Men det er ikke noe problem å se hva hun holder på med baki der eller om hun sover. Har du en vanlig bil så blir det nok ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Her kan man i alle fall kjøpe begge deler: http://www.lilleprinsen.no/subcategory/10981/10981.html
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg har også kjøpt det bear view speilet.. Ble bare litt i tvil da venninna mi sa det.. Og jeg har selv sett den easy varianten uten forstørrende effekt, og den de har med forstørrende effekt.. Stor forskjell.. Men siden dere sier dere er fornøyd blir nok helt sikekrt jeg det også Takk for svar:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå