Gå til innhold

HJEEEEEEEEEELPPP !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 1 år, vil ikke ha noe fast føde lenger... jeg stresser så utrolig mye med det. Han drikker kun melk. Har noen mødre der ute opplevd noe lignende ? Hva skal jeg gjøre ? det har pågått i ca. 1 uke. Han er ellers blid og glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er helt likens ak nå.. slitsomt...

Skrevet

Akkurat sånn var sønnen min også. Nå er han 16 mnd, og det er ikke før den siste mnd han har begynt å spise litt igjen.

Eneste jeg fikk i han var melk og brødskive uten noen ting på. Jeg rista brødet innimellom også, og det syntes han var godt.

Ikke ville han ha grøt heller, og han som var så glad i både mat og grøt.

Jeg kjøpte en pakke med velling fra nestlè, 8mnd., og det drakk han. Jeg tenkte at det måtte da være bedre enn ingenting. For noen dager så var det minimalt hva jeg fikk i han.

Men ha bare litt tålmodighet, så skal du se at han begynner å spise igjen. Men husker godt hvor fortvilet jeg var den perioden han ikke ville ha noe som helst.

Skrevet

Takk for at svarte Heira !!!!!!! Hjelper å vite at dette ikke er unormalt da.

Noen flere som vil dele erfaring ang. dette tema med meg ? jeg er så utrolig sliten for tiden pga dette. Er jo så redd for at det ikke snur seg.. og at han kun drikker melk hele dagen lang :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...