Gå til innhold

Kan man ha rød vogn til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

jeg har så veldig lyst på rød quinny vogn,vet ikke om jeg får gutt eller jente. I butikken sa de at det var en del som kjøpte rød til gutt også. Hva ville dere ha gjort?? redd for at de i butikke bare sier det,slik at de kan få solgt meg vognen. Jeg mener jo at rød er en like fin farge til gutt jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja så absolutt kan du det:) jeg har blå.... og vet ikke hva jeg venter.... brukte den til storeror og, og visste ikke da heller hva jeg skulle ha da den ble bestilt.

Skrevet

Absolutt(: verre hvis den var rosa!

Skrevet

jeg har også lyst på rød vogn! er ikke helt sikker på om det blir gutt eller jente ennå,,,men mest sannsynlig gutt.. og jeg har veldig lyst på rød vogn. med svarte detaljer... trur nok at det skulle gå fint!!

Skrevet

Ja, selvsagt kan du ha rød vogn til gutt... Jeg hadde blå til mine jenter.. det er jo egentlig veldig guttette...

Jeg synes rød vogn er kjempe tøft.. men er litt redd for å kjøpe det hvis jeg får jente.. Er ikke noe særlig glad i rødt og rosa sammen.. og ser vel for meg at det blir rosa sengetøy!

Lykke til med valget..

Skrevet

hadde tenkt å kjøpe lyserosa vogn, men jeg får gutt, så blir ikke det.

rosa går ikke til gutter, men rødt går. syns det er verre med rødt til jenter. tenk, de har rosa klær og sengetøy. rosa og rødt er stygt syns jeg. men har ikke så mye å si kanskje

lykke itl:)

Skrevet

Det synes jeg du kan ha! ;)

Har selv kjøpt rød quinny vogn, men aner ikke hva som ligger i magen;)

Skrevet

Vognen skal matche deg, ikke barnet....tenker jeg da. =o) Altsaa foreldrene, og helst mamma da, hehe....

Synes alle farger passer til barn jeg, men dersom man virkelig oensker seg en rosa vogn, saa er det kanskje hyggelig om det ligger en liten jente oppi der og velger man en lyse lyse blaa, saa er det kanskje kjekkest med en gutt oppi der.

Utover det, synes jeg alt passer.

Og funksjonen er jo den samme da....

Hvis vi faar gutt naa, skal han blant annet arve masse roedt, men slippe aa gaa i rosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...