Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er det fint, rart eller brukbart? Vet om ei som heter det, og jeg vurderer det selv på jenta i magen:-)
prebs Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Det synes jeg er stilig! Jeg liker "sånne" type navn=)) (Men regn med at du får litt pepper for det, ja...)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Eller Itta (berre å tilsette en F, så er ein sikra oppmerksomhet på ungdomsskulen...)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Huff, det vart lagt feil, hadde ingenting med Bolette å gjere (rødme)
KaMa Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Assosiasjoner til bollete. Men ellers så skjemmer navnet ingen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 I "Halvbroren" heter en av damene Boletta
aanonym Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Er nok litt usikker, det er liksom en av de navnene vi lo høyest over når vi drev på med slektsgransking...
Sjokoladekaka Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Kan ikkje seie eg likar det... det minnar om dusjen på campingen, kor vi må ha polettar for å få vatn....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Oldemora mi hette Sandra Bolette. Lillesøs heter Sandra og blir super sur når jeg kaller henne Bolette. Men faktisk synes jeg det er ett fint navn, men tror det er finest satt sammen med ett annet navn.
The most famous Ludder Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Onde mennesker som gir henne inntrykk av at det er fint! FY! Er nok bare en ny aprilspøk.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Nei - gud a meg!!!! Det er rett og slett noe av det styggeste jeg har hørt, og nå svarer jeg helt oppriktig, ikke fordi jeg er på Krangle. Jeg får direkte assosiasjoner til bole - altså bolere - du vet de digre gutta med overrepresenterte overkropper som eter anabole steroider. Nette - derimot - om du liker 'ette' varianten - er et kjemefint navn! Få som heter det.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Regner med at du skal ha stum e noe veldig få nordmenn forstår og derfor vil si BoleTTE og da blir det fort bollete. Så klarer sikkert noen å si det rett og da kommer assosiasjonen til BOLE og det er jo ikke positivt.. stygt navn.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #21 Skrevet 2. april 2008 Miner meg om Bouboulle fransk slang for kraftig..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #22 Skrevet 2. april 2008 Syns det minner om en matprodusent eller noe. Eller en sykdom... "han hadde bolette i høyre arm"
Gjest Mayflower Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 Uff..nei,det syns jeg ble for "bollete" eller bolete...så det går under rart synes jeg:/
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #24 Skrevet 3. april 2008 Hadde nok vært et av de navnene som en ser på nyfødte i avisen og tenker.. Hmmm det var et litt underlig navn... Og (ok jeg innrømmer det) ler litt av sammen med mannen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå