Kaja med spire Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ja i dag kom billigstrimlene jeg bestilte på lørdag:) Måtte jo ta en test med det samme, enda jeg omtrent nettopp hadde vært på do:p Og jeg syntes jeg så en svaaaaaaaaaaaaaaak strek der, var så usikker at jeg måtte løpe bort til naboen og få henne til å se om det virkelig var en ekstra strek der, og hun så den også Ringte sambo som jobber overtid, men han trodde selvsagt ikke på meg, er jo 1.april i dag!! Jaja, sa jeg du får se selv når du kommer hjem:) Men jeg er såpass usikker, så jeg tørr ikke juble ennå. Må ta en ny test i morgentidlig:) Er det noen som har erfaring med disse, hvordan man skal tolke de? Kan jo være at det bare er skyggen av den streken som egentlig skal komme opp??
¤mamma¤ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jamen, herregud, da er du jo graviiiiid!!! Wohoo! GRattis;) ÅÅååååså heldig! Når har du IKM??? Jeg tester og tester..hadde MA for tre uker siden, og føler meg nesten sikker på at jeg hadde EL forrige helg! VEnter nå på mensen, som kanskje kommer til helgen, så alt for tidlig å teste ennå. De der billigtestene virker som om de slår ut svakere enn andre, så da er hvertfall en strek, en strek!
Kaja med spire Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Vet nesten ikke om jeg tørr å si takk ennå Hadde IKM på søndag, tok cb-digital i går som viste ikke gravid... Derfor er jeg så redd den streken er for svak, men får forhåpentligvis en klarere test i morgen tidlig:) Klarer jo ikke vente!! Lykke til med testing du også Håper den blir positiv og at tr holder seg langt unna!!
¤mamma¤ Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hmmm, kan du ikke ta en til nå? Hvis den også er svak, er du gravid, altså! ) De slår ikke ut uten hcg i kroppen, det er 100% sikkert! Åååå, så gøy!
Kaja med spire Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Hehe, jeg venter til i morgen eller senere i kveld, jeg skal være med ei venninne som straks kommer og henter meg:) Jeg klarer vel ikke vente helt til i morgen med ny test så gir vel lyd fra meg i kveld:)
Momlegåsegg Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg tok to billistrimler i går som begge lyste svakt på.Tok en CB digital med morgenurin og den vite jaggu gravid gitt.Lykke til. Blir spennende å høre fra deg i morgen. Lykke til!
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kom det en svaak strek med en gang,el etter en stund???Jeg har også probl.m å tolke disse billigstrimlene.Jeg har fått en svak strek/skyggestrek,men den har komt etter ei stund...Blir jo så usikker.Men samtidig så har tidligere tester fra billigstrimler vært helt blendahvite,så en får jo et lite håp da.. Blir spennende i morg,jeg skal også ta ny test da:)
Momlegåsegg Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 På meg kom den etter noen minutter. Tok litt tid. Og jeg også hadde jo blendahvite sist mnd. Så jeg tror jaggu du er gravid. Håper du følger meg i desemberforumet og til 1.trimester.. Gleder meg til å lese her i morgen for jeg tror du er gravid!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Hei Kaja! Hvor mange dager før IKM er du??? Nysgjerrig...
Kaja med spire Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 Hei igjen:) Har nå vært med ei venninne og vasket ned en leilighet (eller er vel langt fra ferdig:p) og jeg venter på at jeg skal på do for å tisse:) Må bare ta en test til i kveld, men skal uansett ta en til i morgentidlig:) Jeg fikk jo 20 billigstrimler i dag:) Jeg er 2 dager over IKM forresten. Håper alle her får positive tester snart:) Så hadde hele gjengen kunne skravlet inne på 1.trimester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå