Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Når starter man med det? Og hvilke typer yoghurt har dere startet med?
Ladybug~N&E Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 er de tikke rundt ved 10mnd man kan begynne med det da?
mine to små. Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 leste i spebarns boken i går faktisk, og da h*n er 6 mnd går det ann å begynne med det
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Ok, da begynner vi om et par uker (10 mnd) Hva slags youhurt startet dere med? HI
Ei stor og ei lita:) Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Youghurt og Biola kan en begynde med frå 6 mnd. Dette pga at det er eit syrnet produkt, og baby-magene tåler dette mye bedre enn vanlig kumelk. Men min datter har faktisk reagert på Biola, og det gjorde eldstemann også. Min yngste er no 9 mnd og får ca 1/2 til 1 yoghurt pr dag, enten som mellommåltid eller supplement til middag
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 HS og div bøker sa at vi burde vente med melkeprodukter til litj'mann var 1 år, men elv har jg gitt han fiskebloller i (mye) hvit saus når han var 6-7 mnd gammel. Reagerte ikke på det han hvertfell. Det har nok noe med det at de små ikke klarer å bryte ned melkeprodukter i magen sin, da tarmsystemet ikke er ordentlig utviklet. Men det er jo bare å prøve å seg fram da...
Gjest Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Her har vi gitt yoghurt siden han var 6 mnd. Kjøper da naturell og tar i litt usukret syltetøy. (kjøper syltetøyet på helsekosten for der får du uten søtningsstoffer). I boka står det at de kan få noen teskjeer med yoghurt fra 6 mnd alder. Vår har ikke reagert på det og han elsker det. Han har også fått mer enn de få anbefalte teskjeene. I dag fikk han også smake litt cornflakes i rismelk....nam nam. Det er gøy å prøve noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå