Gå til innhold

Husker ikke hvordan rier kjennes ut jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tak i ryggen og litt vondt i magen. Men vet ikke hva det er. Tror selv at det ikke er rier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Litt vondt" er det i hvert fall ikke, hehe. Når du har problemer med å snakke, derimot- DA er det rier!

Lykke til!

Skrevet

Di vil nok raskt gjenkjenne dem når de kommer:-)

I går natt hadde jeg noen timer med rier, som jeg selvfølgelig trodde var starten på fødselen, og da husket jeg så inderlig godt hvordan de kjentes ut.....for jeg hadde også glemt det!

Nå gruer jeg meg noe helt forferdelig til det starter igjen, for det er jo GRUSOMT !!!!!!!!!

Puh:-)

Skrevet

men man kan jo gå lenge med svake rier.. det er jo ikke sååå vondt.. det kommer jo i tak i mage og rygg.. gikk sånn i 12timer sist! bare de siste timene det var sånn sykt vondt her..

Skrevet

Jeg har også glemt hvordan rier kjennes ut, hehe, men regner med jeg husker det når de kommer:-)

Første fødselen min begynte med at slimproppen gikk sammen med litt blod, så da fikk jeg bekrefta på sykehuset at fødselen var igang, dvs. jeg hadde 1-2 cm åpning og dro hjem for å vente på rier. Husker jeg kjente tydelig når riene begynte, det var definitivt ikke vanlige kynnere, men det var overkommelige smerter i mange timer før vi dro til sykehuset igjen. Ble ikke sånn kjempevondt før etter 4-5 timer med smårier såvidt jeg husker!

Skrevet

Jeg må le litt, for jeg har også glemt hvordan det kjennes ut...

Men har hatt noen fæle magesmerter i forbindelse med 992654 ganger med omgangssyke denne vinteren,og har fått en liten påminnelse de gangene der, ja.

Og nå i de siste par dagene har jeg kjent litt i ryggen, men det er så lite at det minner ikke om rier engang.

Tror nok man får DET flashbacket når det virkelig setter igang! Iallefall hvis det blir slik som sist, da våknet jeg brått om natten med fæle smerter, ikke noe type "kjekk oppbygging med rier litt etter litt"

Skrevet

Det er normalt og glemme hvordan dem kjennes ut... for visst vi hadde huska smertene,tror jeg ingen hadde blitt gravide igjen,....hehe....

uff og uff...ja jeg og hadde glemt hvordan dem kjennes ut,men nå er jeg ikke i tvil om at det er rier jeg har hatt/har uregelmseeig i ca 24 timer nå.... håper på fortgang og fødsel snart....for jeg er allerede sliten av smertene....for dem er ganske vonde,og har konstant mensmurringer og vondt i rompa og lårene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...