Glad-mamma:) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Handler dere det til vanlig? Det er jo MYE billigere enn andre merker, men hvordan er egentlig kvaliteten? Jeg kjøpte fiskekaker fra FP i dag. 10 kr for en pakke på 700 g med 45-50% fisk. Skulle jo egentlig tro at den lave prisen må gå utover et eller annet, men jeg så ikke noe som skulle tilsi det på pakken... Vet om noen som bevisst ikke kjøper det, men jeg vet ikke helt hvorfor.
berta Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har kjøpt Fp kyllingfilet i 2 kg poser, frossne. Syntest de er veldig gode, så er de singelfrossne, så du kan ta opp en og en.. 149 kr for 2 kg.. Har også prøvd de baguettene de har, 4 stk i en pk, som er vakumpakket, de er også gode, og billige !! 4 stk i en pk til 5 kr ..Billig ! Ikke alle ting jeg liker av FP, men greit å prøve noen ;-) Andre produkter dere synst er gode ?
Monique72 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Potetgullet er kjempegodt!!!! Det vanlige med salt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 huff nei,de produktene er ikke gode. VIl heller legge i noen ekstra kroner å få mat som smaker godt,men smaken er som baken,den er delt. Tror heller ikke at kvaligteten er så god som på produkter som koster noen kroner mer.
Grateful mom Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøper det som regel ikke, hvis det ikke er annet alternativ da... vet at på noen produkter har jeg sett at næringsinnholdet ikke er det samme, de erstatter liksom noe med noe "billig"... men vet ikke helt hvilke da.. syns også at smaken også kan være annerledes til tider.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Må bare si at coop merket og x-tra merket er ganske bra. er noen ting jeg ikke ville ha kjøpt, men det meste er bra!!! Husk at kjøttet og påleggene må komme i fra et sted som er godkjent-og i norge, hvis ikke må de opplyse om det Jeg vet med sikkerhet at coop bruker mye skjeggerød og prior.
Miniogmy Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 jeg kjøper mye first price. grunnen til at det er billigere, er fordi de kjøper i store partier, og tilbereder. anbefaler ikke sjokoladen i bars, ikke noe gode, men kjøper spaghettisaus, spaghetti, tacokrydder, grønnsaker, skinke, brød, og mye mer. mye bra produkter. har jobbet på kiwi og meny, og der får man stort utvalg av det.. men skinkeosten er forresten ikke så bra..
Mammaen til Turid Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 njaaa.. noe av det er bra.. f.eks. håndsåpe, q-tips, og den type ting.. og enkelte matvarer, men ikke alt.. det hender jeg hiver inn noen ekstra kroner for å få god smak (f.eks tacokrydder, santa maria sin er den beste, spesielt til tacopizza..).. men har egentlig fått sansen for Eldorado også da.. ikke så dyrt det heller..
loppelaura Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøper toalett papir, noen ganger bananer, noen ganger fiskepuddingen,men ellers kommer jeg ikke på så mye annet. Men jeg kjøper mange andre rimelige merker og benytter meg av tilbud :-)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Hvitløksbrødene er veldig gode!!!! Artig å lese om skeptikerne..norge er eg skikkelig avleggs i matveien..det er tragisk..
Gjest Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Vi kjøper mye av fp sine produkter og synes at de er billige og gode... ikkje alltid det dyreste er det beste, heldigvis;) eneste av first p. produktene jeg styrer unna er osten...den er ikkje noe god, syns at den smaker veldig "falskt". Ellers så handler vi mye på rema 1000 og syns både landjord og nordfjord sine produkter er gode.. rema har forresten den ferske kjøttdeigen sin på tilbud til 20 kr pakken, syns at den er kjempegod. Selv handler vi lite merkevarer som gilde og prior, å holder oss til butikkenes egne merker som feks fp, landjord, nordfjord osv, sparer en del penger på det gitt;)
vår baby Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Man ka trygt kjøpe FP uten å være redd for noe særlig dårlig kvalitet. Er jo alltids forskjell på varer. Det blir jo litt smak og behag. De lager ikke varene nødvendigvis med dårligere råvare, men hopper over fordyrende mellomledd, embalasje etc....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå