smågodt prinsessa Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 denne tok jeg på mamma og pappa når jeg gikk på videregående.. jeg skreiv et formelt brev.. at jeg hadde blitt tatt i hasj røyking på skolens område.. fikk ei i klassen til å signere litt sånn profesjonelt.. også tok jeg en konvolutt fra kontoret med skolens logo på.. og ga den til mamma.. mens hun leste gikk jeg på gangen og la hodet ned på telefonbordet... så ordentlig lei meg ut.. så kom hun ut til meg.. helt tårevåt i øynene.. var ikke sinna i det hele tatt.. bare skuffa og lei seg.. da er det jo ike noe gøy.. huff.. fikk så dårlig samvittighet . avslørte det med en gang etterpå da. noen flere som har tatt en stygg en?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg sa vel at jeg var gravid til mamma et år. Litt slemt siden hun blei lei seg når det ikke stemte.
Nemesis Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Uff ja. Var på fest og ringte mamma og sa at hun måtte komme med legitimasjon til meg. Sa jeg hadde kjørt ned til veien (altså ikke på hovedveien men på en gårdsvei) for å hente noen, hadde drukket 6 øl og blitt tatt av politiet som hadde kontroll akkurat der. Hadde ikke med meg hverken lommebok eller sertifikat. Hun fikk hetta. Greide ikke å holde meg så veldig lenge heldigvis. Den var stygg.
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ikke jeg, men samboer. Et år ringte han rundt til familien sin og sa at de måtte komme å passe Tobias for han måtte på sykehuset med meg - jeg hadde falt ned trappen og var blitt innlagt med benbrudd og hjernerystelse..han avslørte spøken med en gang da, men stygg var den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå