Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere kjøpt et hus hvor eieren hadde tatt livet sitt for 3 mnd siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer helt ann på hvordan han døde og om han lå lenge død i huset. Kan bli fort lokt som ikke går ann å fjerne, må restureres bort....

Skrevet

oi,jeg er så redd av meg at jeg vet ikke om jeg hadde turt;) men det er meg:)

Skrevet

enig med psyche...

hvis man skal unngå alle boliger hvor personer har dødd,uansett årsak,så går man fort glipp av drømmeboligen...

er jo ikke noe feil med boligen uansett,for om det er lukt så kjenner dere den på visning...svært lite sjans for det uansett...

Skrevet

I huset vårt er det tre personer som har dødd, og huset er ikke mer enn 20 år gammelt. Kan ikke si at jeg er så veldig bekymret fordi, nei....

Skrevet

uff.. er litt veldig pysete, og liker ikke steder der folk har dødd, og tatt livet av seg,, hadde nok ikke kjøpt.. tror på ånder osv, og vet at som barn er man myye mer åpen for slike ting, da jeg selv som barn så litt av hvert.. vet at i huset vi bor nå, går han som bygde det igjen.. han ble ikke ferdig å pusse opp i kjelleren før han døde, så vi hører spikerslag og romstrering nede i kjellern titt og ofte.. er redd for å gå ned der, men vet hvem det er og kjente han litt, så da er det litt bedre, hadde han komt opp i de andre etasjene hadde jeg nok flytta med tanke på barna mine!

Skrevet

Der jeg bodde fra jeg var 1-5 år var jeg LIVREDD for det rommet som liksom skulle være mitt. Det var en helt vanvittig skremmende stemning på det rommet, jeg turte ikke være der midt på lyse dagen en gang. Skulle jeg hente noe der så bare løp jeg rett inn og rett ut. Så jeg måtte sove på rommet til foreldrene mine.

Som voksen fikk jeg vite at de som bodde i huset før oss var en barnefamilie, hvor far i huset hadde tatt livet av seg. Han hadde hengt seg i kjelleren. Rommet jeg var så redd for hadde vært barnerommet. Jeg antar at det var barnas skrekk og sorg som hang igjen i veggene. De andre rommene kjente jeg ikke noe ubehag ved. Faren min kjente derimot en vond følelse på voksensoverommet. denne var ikke jeg mottagelig for.

Så jeg er overbevist om at det sitter igjen energier etter hendelser, men folk trenger absolutt ikke å ha dødd for at det skal gjøre det. I dette tilfellet satt det frykt, sorg og forferdelse i veggene.

I dag er det vel nesten begynt å bli "almennt akseptert" med rensninger og slikt, så det går jo an å ta kontakt med noen slikedersom huset skulle virke uhyggelig?

Skrevet

Det rare var at dette fikk jeg vite dagen etter visning.Men på visningen fikk jeg en følelse av død og kjente lik lukt.Jeg spurte megler om det var dødsbo,og det sa han at det var.Jeg spurte om hun døde der og om hun hadde ligget lenge.Men det kunne han ikke si noe om.HI

Skrevet

Usj, hørtes litt ekkelt ut da, en ting er hva man føler, men hvis det faktisk lukter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...