Gå til innhold

Nye klær til sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er kansje litt forfengelig, og elsker å shoppe klær! Har kjøpt meg 3 nye joggebukser, litt penere bukse, + en del topper\gensere. Vil jo føle meg litt ekstra fresh etter fødselen, hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har også kjøpt meg en del nye klær ja, litt sånne vide fine topper, som de har på vero moda, samt så var jeg på intersport og kjøpte meg en pen rønisch-bukse..

Skrevet

Kjøper meg nok noe nytt, f eks joggebukser, men venter med å kjøpre masse klær. blir jo mer stas å fornye garderoben når figuren er tilbake. :)

Skrevet

Du kommer ikke til å bruke de nye toppene hvis du spruter like mye melk som de fleste andre gjør - best med sykehusskjorter. OG PS du trenger nok en uke eller to på deg for å føle deg fresh...

Skrevet

Ja. Har kjøpt med en del boob ammetopper og nytt skjørt ++

Skrevet

Jeg fikk ikke melk før 4 dagen etter fødsel sist og brukte mine egne klær. Følte meg mye bedre av å ha på egne klær.

Skrevet

Det finnes ammeinnlegg da, og de usexy blå sykehusskjortene er ikke så veldig freshe...

Skrevet

Hehe..

må si det alltid blir litt vittig når noen anonyme her inne har nødt til å slenge kommentarer..

Ok, noen vil føle seg mer fresh i egne klær, og d er vel opp til dem å få bruke penger på nye klær, hvis det hjelper på humøret, etter en fødsel..

Skrevet

Har tenkt å kjøpe en ny joggebukse til meg og sambo, vi trenger det, så fødselen blir vel mer en unskyldning for og kjøpe :P

Ellers vil jeg heller spare penger og kjøpe litt klær når kroppen er tilbake til normalen.

Kjøper kanskje en singlett eller to til føden, og noen nye truser! :)

Skrevet

Puppen skal fram nesten til enhver tid, det er greit å kjøpr gensre/jumpre som gjør at du slipper å dra den over puppen slik at alt vises. Man er ikke så keen på å vise mage og alt etter en fødsell.

Bare et tips som jeg brant meg på da jeg var førstegangs.

Skrevet

jeg har kjøpt meg noe nytt.. noen nye t-skjorter og en ny ammetopp, pluss en ny pysjamas.. (det passer nå, 3 uker før termin, så det bør jo passe rett etter fødselen..) en slags belønning på en måte... :)

pluss jeg skal hive oppi en mamma-joggebukse, må bare få vaska den først (en av disse buksene jeg har bodd i nå den siste tiden.. :P)

Skrevet

Hei igjen

Jeg snakket med en venninne i tlf, og et lite tips: mange tskjorter! man svetter ofte som en gris den første dagen, så man føler for ås skifte hyppig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...