Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er det mange av dere som gjør det? er det vondt? Hvor lenge varer det? Ligger du og skrever når de gjør det og er du helt "blottet"? Tar de hårene i rompa og på klitorisen også? Gjør dere det når dere er gravide? Hvor langt bør håret være før man voxer?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har du virkelig hår på klitoris? Det er vondest de første gangene. De tar rompehårene også, ja. Alt annet enn en liten landingsstripe midt på venusberget, men det bestemmer du selv.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Det er mist vondt i rompa, vondest ca der leppene møtes og på sidene av åpningen. Noen opererer med papirtruser, men de er bare i veien, og det blir likssom for dumt. Det er en ydmykende stilling. Punktum. Du ligger på en benk med en tannlegelampe som lyser deg i skrittet. Du må skreve godt, og holde igjen. Det tar 10-30 minutter å gjøre det, litt avhengig av hvor ofte du gjør det. Jo sjeldnere du vokser, desto "hardere" sitter hårene. De tar akkurat så mye du bestemmer, jeg har også valgt å beholde en stripe på venusberget. Vokser ca en gang i måneden, også nå når jeg er gravid. Føles kjipt der og da, veldig fresht etterpå (litt ømt noen timer). Håret bør være min. 0,5 cm langt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hi her... Ser for meg at de som gjør dette er snertne, sexy og tynne jenter uten skavanker. Passer det seg å ligge sånn på benken for den som har et par kg for mye, noen strekkmerker og cellulitter?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Du spør om dette kun er for snertne sexy jenter. Det er nok så absolutt ikke! Hvorfor skulle det være det? Drit i strekkmerkene og cellulittene, har du lyst å vokse, så gjør det!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Tror disse jentene har sett det meste... :-) Jeg tenker når jeg ligger der at det bestandig er noen som er verre enn meg! Hun jeg bruker pleier å fortelle om 60 år gamle damer og sånt... Sikkert slemt av henne, men beroligende for meg! Det eneste jeg er opptatt av, er at det skal være rent og pent, så hvis jeg skal dit i lunchen eller etter jobb, vasker jeg meg alltid på toalettet på jobben + at jeg har rene truser i vesken...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Er det trygt å ta det første gang i svangerskapet, eller kan evt smertene sette i gang rier? Hva er de utdannet som de som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Utdannelsen er vel ikke mye å skryte av... Kurs? Tør ikke uttale meg om smertene kan sette i gang rier, men tviler på det - det er mye som er vondere :-) Ring den nærmeste salongen din og spør, er mitt beste tips.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg ville ikke ha gjort det under svangerskapet. "Though estrogen may thicken the mane on your head, different hormones dictate the growth of your pubic hair -- so it won't grow thicker. And you may not get the same results from waxing, shaving, or using depilatory creams. One reason is that you're more susceptible to ingrown hairs, which occur when sebaceous glands get clogged with sweat and dead skin cells, two things you're producing more of thanks to progesterone and your body's accelerated metabolism. Increased blood flow could also make your Brazilian wax more screamingly painful than normal, making pregnancy a nice time to go au naturel." http://www.parents.com/parents/story.jsp?storyid=/templatedata/ab/story/data/1147192679271.xml
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Kan leve med smerten. Sinnasiden anbefaler jo ikke barbering heller, og det er ikke sjans i h.... for at jeg lar det hele gro i 4 måneder. Vil ikke at de skal måtte lete gjennom en hel skog for å finne hodet under fødselen! :-D
hebbe lille, fødeklar Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Helt enig anonym.. det er jo umulig å barbere seg når en ikke ser noe. kjønnshår er UGG!!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 jeg er egentlig mest interissert i å høre mer om dette håret som vokser på klitorisen din jeg.... aldri hørt om det før nemlig.. utrolig fasinerende!
lindex2911 Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Jeg gjør voksing hjemme i Trondheim. Skriv til meg hvis du har sporsmål [email protected].
Gjest Angelstath Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Jeg driver en salong i Norge som utfører dette. Mine terapeuter er kurset godt. Jeg tar stikkprøver regelmessig med kunders samtykke. Hos oss vokser vi ikke sent gravide om de ikke har gått hos oss under hele svangerskapet og har fått samtykke fra sin lege. Dette kan sette igang en sen fødsel. MEN det samme kan en kraftig fotmassasje...derfor masserer vi kun lett på sent gravide, uten essenser. Har selv hatt kunder som vannet har gått på i fotpleie stolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå