Diamanten Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Deilig å være på 3trimester;) gleder meg hver dag som går frem til jeg får se den lille gutten min;) andre som har termin 26 juni?
Gulljenta mi:) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har ultralydtermin 19.juni og får en jente. Tror jeg føder litt før etter min utregning:)
Ms.happy Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Enig med deg, godt å begynne på sist etappe:) Har termin 27. juni og synes det nærmer se med stormskritt nå!!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ja det er så godt å komme ett skritt videre på ferden! Har termin 27 juni. Nå er det jo April allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå