Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hadde helt glemt at det var 1 april jeg, helt til jeg så min kusine bli skuikkelig rundlurt! hahaha:-)
Feit og freidig <3 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 He he, sønnen min på fire år kom hjem idag og ropte: mamma vær forsiktig- det står en bjørn bak deg!! god aprillsnarr!!! Han var fryktelig søt der han sto så jeg måtte jo spille med. I fjor lurte jeg en venninne av meg. Dagen før hadde det vært ordentlig jentefest med både det ene og andre av flytende væsker som vi fylte tanken med. Sendte da en sms til henne kl sju om morgningen dagen etter. (1 april) hvor jeg takket for en hyggelig kveld som dessverre ble stoppet for meg da jeg datt ned trappen hjemme og endte på sykehus med brukket kravebein, brist i tre ribbein og hjernerystelse. En liten stund senere sovnet jeg og våknet ikke før kjempeseint ca kl 14 . Da var det 13 smser som ventet med godbedringklemmer fra både fjern og nær. Hun hadde jo selvfølgelig fortalt dette til alle som var med kvelden før og de hadde igjen fortalt det videre.... Hmmm, hadde ikke trodd det skulle gå så langt nei.... Lo godt av det alikevel.... Men ble faktisk spurt av flere lenge etterpå om det gikk bra med meg- og det ble litt irriterende etterhvert å forklare at det bare var en første aprilspøk..
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har lurt noen har i dag, men de vet det ikke ennå.
prekæs Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Min datter på 15 fortalte at hun var gravid. Jeg ble mørkerød før jeg kom på datoen...og jentene holdt på å le seg i hjel:)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Siden du er her i dag og ikke på sykehuset, var innlegget ditt i går en spøk??
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 hvis du er her nok til å anklage meg for å spøke om det bør du kanskje heller følge med på om jeg legger ut flere tråder. har lagt ut oppdatering. Og nei, jeg er ikke syk nok til å spøke med sånt!:-/
Gjest Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Beklager, svarte deg på innlegget ditt i sted, fant det rett etter dette.. Håper du får hjelp med det andre du sliter med også....ikke bare svangerskaps forgiftninga
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 det går bra:-) Fikk bare så veldig mye negatit på en gang, ikke meningen å reagere sånn da:-) Sier ikke at det er meg som har problemer ang dette med å ikke kunne gå ifra sønnen min. Noen ganger er man bare ikke velsingnet med mennesker som kan hjelpe til når det trengs. Og noen ganger må fedre jobbe for å kunne beholde jobben sin desverre:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå