Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Gutten min er 5 uker nå,og d ene øre er større enn d andre på han.... Noen sier at d kommer av at han ligger mest på den siden,og at d er normalt,at d vil gjevne seg ut etter hvert... Håper dette er sant... Noen andre????
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Min sønn har også ett øre (høyre) som er større enn det andre. Jeg har spekulert og tittet veldig mye på dette, konferert med HS, men egentlig ikke fått noe konkret svar. Det er ikke mye forskjell, men litt, og nok til at man ser det om man vet om det. Jeg har blitt litt "øreopphengt", og lagt merke til at også enkelte andre barn har dette, og jeg har slått meg litt til ro med at dette vel er normalt. Hvorvidt det vil jevne seg ut aner jeg ikke. Min sønn lå veldig mye på høyre side de første ukene, og dette øret var nesten konstant "brettet", så det kan vel komme av det kanskje, som du sier. Dette øret er på en måte litt "tynnere" og har mindre brusk enn det venstre. Han utviklet også hodeskjevhet i de første ukene, og høyre øre ble da også stående litt lenger frem enn det andre. Hodeskjevheten har rettet seg, og ørene står nå mer jevnt, men størrelsesforskjellen er der ennå (han er 7,5 mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå