Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 samboeren min har ei datter på 3 år fra ett tidligere forhold, vi har ei datter på 3 mnd sammen.. i sommer har vi jenta 2 uker, da skal vi besøke familien hans begge ukene.. men vi skal også 2 uker til spania, har veldig lyst til å ta med vesla og,men tviler på att bio mor sier ja.. vi har ikke mulighet til å dra i juli når vi har henne,da dette koster myye mer, og vi allerede har avtalt å besøke familie som bor langt unna:( hadde dere som bio mor sagt ja eller nei til dette, så lenge dere ikke allerede hadde hatt planer såklart.. i kontrakten står det bare 2 uker ferie,men denne er fra i fjor, det har ikke vært ny forhandling.. kan hun si nei pga det?? bare lurer, veldig spent, da han skal prate med henne idag:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 det spørs jo litt. om barnehagen er stengt når dere ikke skal ha henne alikevel så kan det jo bli problem men om det er slik at dere skal ha henne 2 uker ekstra senere på sommeren/høsten så hadde jeg ikke sakt nei til det. for hun har jo vært 2 uker sammen dere før og det gikk sikkert flott
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vel, som biomor hadde jeg bare sagt: Så koselig,håper dere koser dere masse, og at datteren min får en kjempeflott ferie med dere.Gooooood tur..:-) Jeg synes det er kjempeflott at dere vil ta med dere vesla, jeg skulle ønske faren til datteren min ville gjordt noe slikt.
Winterlady Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hadde syntes det var kjempekoselig jeg! Så lenge datteren min vil, og vi ikke har rukket å legge egne ferieplaner det krasjer med da . Skulle gjerne sett at far her hadde hatt like lyst til å ha datteren sin i ferier..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 det ville jeg satt pris på hvis pappans nye kjæreste var snill og grei. det vil jeg tro de er når de foreslår noe slikt.
Solstråle* Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 To uker til syden?? Klart smurfen skulle få være med!! Ville aldri vurdert å frarøve han den opplevelsen! Med forbehold om at vi ikke hadde hatt egne planer akkurat da, og at både eksen og den nye damen er oppegående mennesker som jeg stoler på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå