Feit og freidig <3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg er da den heldige vinner av å få delta i 4 utdrikningslag fra juni til februar- gleder meg villt både til bryllupper og utdrikningslag. Men.... Det blir jo så uendelig dyrt alt sammen: - det ene er til min kommende svigerinne; Danmarkstur fra fredag til søndag,med fly og hotell,mat og alt annet blir jo dette fryktelig dyrt. Det er bruden og forloveren som har funnet på dette. - det andre er til min andre kommende svigerinne, da blir det full spabehandling m champis og kanapeer. middag på resturant og ut på byen. Igjen brud og forlovers ide og igjen DYRT. - de to andre er mere beskjedne med boblevanns frokost,senere picniclunch,leker,middag (spleiser ,alle tar med to retter til tapasbord) vinkurs i det ene,standup komiker i det andre og bytur. Disse er et resultat av felles planlegging av oss nærmeste og har akseptabel prislapp: 600 for det ene og 400 for det andre. Jeg vet ikke helt men gleder meg faktisk ti ganger mere til de såkalt billigversjonene. Synes på en måte at det er mere riktig måte å gjøre det på og at flere får mulihet til å delta. HVA SYNES DERE? ( Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget- men kanskje det kan bli en spennende debatt om hvilken innvirkningsgrad BRUDEN skal ha og hvilken PRISKLASSE som er akseptabel?)
mamman til to gutter Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg synes utdrikningslag skal være i en prisklasse som er sånn at alle har mulighet for å være med, dvs fly og spahelg er unødvendig dyrt. Er det kun de helt nærmeste som skal være med og man vet at de har penger til det og ønsker å bruke pengene sine på det, så er det greit, ikke ellers. Bruden skal ikke vite noen ting om utdrikningslaget før det er og skal derfor ikke være med å i det hele tatt å bestemme prisklassen. Sist jeg var i utdrikningslag var det noe lignende de to siste du beskriver og bruden sier fortsatt at det var en av de beste dagene hun har hatt, bla fordi hun fikk være sammen med oss hele dagen. Hvis man skal på feks spa, vil jo det være noe kun bruden er med på og ikke noe bruden gjør sammen med vennene sine.
Feit og freidig <3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Godt å høre at vi er enige- var redd at jeg begynt å bli smålig jeg, sukk.. Har vært i flere lign utdrikningslag som de to siste og det er jo så utrolig koselig. Ønsker meg noe sånt jeg også, he he ;-)
Feit og freidig <3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Ingen flere synspunkter her?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Enig i at bruden ikke skal planlegge selv + at det kan være ok å legge seg på en pris alle har råd til:)
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 De to første var VEL dyre, ja...jøje meg - må da være viktigere at alle har mulgheten til å være med enn å ha den mest mulig fancy og dyrt...da må bruden i såfall akseptere at det er endel som sikkert må takke nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå