Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 er i slutten av uke 25 nå, og brystene mine lekker. er spesielt på nattestid, de ligger vel kanskje i klem eller noe, men det er vel ikke normalt? har bare vært litt som er kommet de siste ukene, men i natt våknet både jeg og kjæresten min opp av at det var kjempe vått både på oss og i senga.. hehe.. ekle greier.. men er det noe man kan gjøre noe med..?
siw*ern Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 det er ikke unormalt.... jeg har hatt "melk" i brystene uten å være gravid faktisk.. (de sier man kan få det hvis man har veldig veldig lyst på barn) det er desverre ikke noe å gjøre med det... ikke press ut noe med vilje, for da øker du bare produksjonen...
Trulte76 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 du får bruke ammeinnlegg og for all del ikke stimulere de..og hold mannen unna hehe ellers kan du bare øke produskjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå